![]() |
Groepsuitje (middagje weg)
Heeft iemand misschien een aanrader voor een leuke activiteit die ergens centraal in het land gelegen is, liefst wat dicht bij Friesland en Overijssel, en die makkelijk per openbaar vervoer te bereiken is? Liefst een beetje goedkoop. Bijv. ongeveer 7,50 per persoon (minder mag natuurlijk ook ;)).
Bijv. een activiteit in Nijmegen of Utrecht, of Enschede, die op loopafstand is van het station. Dit voor een groepsuitje die iemand en ik willen organiseren. |
Hoe groot is de groep?
Kijk hier eens tussen. Schaatsen? Met dit weer best leuk. Bowlen? Lasergamen? Musea bezoeken? |
Lasergamen dacht ik ook gelijk aan ja, weet alleen niet meer hoe duur dat was :o Is wel heel tof :y In Utrecht is dat iig op loopafstand van het station. Maar de meeste dingen zullen in Utrecht en Enschede wel vlak bij het station zijn, omdat het centrum daar vlak bij het station ook is. Hoe dat in Nijmegen is weet ik niet.
|
Citaat:
|
Friesland, nijmegen en enschede liggen NIET centraal :nono:
Ik dacht ook aan lasergamen, paintballen, karten en dat soort 'standaard dingen'. Je kunt ook schaatsen, enschede heeft een mooie schaatsbaan (weet ik toevallig) en in nijmegen gewoon shoppen.. Wat voor groep is het? |
Ik wil jullie wel een theatersportworkshop geven. ;)
|
Nijmegen is goed shoppen. (y)
In Utrecht kan je inderdaad lasergamen en bowlen en winkelen en de dom beklimmen en een grachtentocht doen... Wat voor groepje is het? Je kan ook, zoals bij forummeets, verschillende terrasjes pakken of in het park zitten. |
Je kunt het ruilspel doen, een middag gratis vermaak, en dan kun je het geld gebruiken om na afloop iets te eten en/of drinken.
|
Wat is het ruilspel?
Steeds dat doorruilen tot je ene huis hebt ofzo? |
Ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |