![]() |
Wiet Vs. Hasj
Wat verkies jij?
Ts begint: Ik kies een sterke lekkere wiet boven hasj omdat het mij een veel ontspannender gevoel geeft dan van hasj. + de smaak. En jullie? |
Wiet... En dan voornamelijk skunkmix.. Want, voordelig ;) Verder vind ik moonlight een fijne wiet.... En zo meer...
|
Wiet :) want lekkerder, meer stonedheid
|
Hash x 1000
Persoonlijk vind ik de smaak van wiet minder, vooral op regelmatige basis, het effect minder chill, is duurder. Alleen bij bepaalde soort pijpen, tulpen en dat soort dingen is wiet wel chill :cool: En met hash dan ook nog eens de milde soorten, vooral super polum. Mild voor mij ook beter omdat ik blowen damn te lekker vind, en milde hash joints kun je de hele avond door blijven roken zonder mashed potato te worden |
vooral wiet maar af en toe een lekker mixje draaien met wiet en hasj is ook fijn.
|
Ik had per ongeluk wiet gestemd, maar bedoel eigenlijk Hasj.
Van wiet wordt ik vaak heel erg lam en ga ik ook niet zo fijn denken. Bij Hasj heb ik dit veel minder en blijf ik ook actiever. Mijn gedachtegang gaat met Hasj ook fijner dan met wiet :). |
Citaat:
|
wiet, buiten kijf
maar een goeie hasj, zo eentje waar je staafjes van draaien kan is erg fijn voor de avonden die overgaan in ochtendgloren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wiet.
Shiva om precies te zijn. Ik hou van de smaak en ik word er heel fijn stoned van. Ook ben ik 's ochtends niet heel hard naar de klote. :) Ik kan hash overigens ook prima waarderen en een fijn mixje op z'n tijd sla ik ook niet af. |
Hash Crystals (kief) boven alles.
Maar een lekker smaakvol sativa wietje gaat er altijd in _O_ |
Ik koop bijna altijd wiet, vind het effect meestal leuker, en meestal prefereer ik de smaak van wiet boven hash. Van tijd tot tijd krijg in zin in de smaak van hash, maar ik moet er vaak ongelooflijk van hoesten.
En vreemd genoeg kan ik meestal slecht slapen als ik hash gerookt heb, terwijl het bij wiet precies omgekeerd is. |
Oh en dat wiet minder moeite is om te draaien, is ook wel doorslaggevend.
|
Wiet, maar een hasjje op z'n tijd is ook wel chill :o
|
Hajs, Zero om precies te zijn, voor het gevoel vooral, lekker half high, half stoned, gewoon relaxed.
Ik word van wiet vaak zo ongezellig en stil, net iets te stoned. Hoewel ik de eigen teelt van een vriendin wel kan waarderen. :) |
hasj, (liefst maroc of turk en liever geen polm want dat is nasty) word ik minder lamlendig van en de geur en smaak is prettiger, wiet vond ik de shit toen ik 16 was maar ben ik ook wel overheen gegroeid en dat probleem met draaien, ik kan toch niet draaien dus boeiend :p
|
Hasj, van wiet krijg ik soms een 'out of place' gevoel wat ik niet jofel vind. Dan voel ik me ongemakkelijk en dergelijke. Hasj is veel chiller, bovendien heb ik met hasj de volgende dag nergens last van.
|
Hasj, want van wiet word ik moe en introvert. Ik ben van mezelf trouwens ook al moe en introvert, dus dat is eigenlijk een non-argument. Maar bij hasj blijf ik alerter, en ik vind het lekkerder ruiken en roken. En wat betreft het draaien: te harde hasj draait nog altijd prettiger dan te plakkerige wiet.
|
Citaat:
|
Wiet, ik blow niet om de hele avond hangerig te zijn maar om in zo kort mogelijke tijd apatisch op de bank te hangen. Een halve gram sterke wiet in een joint geniet mijn voorkeur.
|
hasj, want van wiet wordt ik altijd zo duf en levensloos, plus dat ik hasj beter vind smaken
|
Citaat:
|
Hoeveel euro per gram is voordelig dan? :o
En is die nog wel goed te roken dan. |
das een goeie vraag idd. 2 a 3 euro per gram voor shit die eigenlijk niet echt meer lekker is, 5 euro per gram (per 5) voor iets lekkers. das opzich toch wel vrij voordelig:o
|
Citaat:
Voorbeeldje: 1 gram wiet kost normaal gesproken €7 euro. De aanbieding is 5 gram voor €30. Dit is voordelig omdat je normaal gesproken €35 zou betalen. Duidelijk zo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |