![]() |
welke "beroemdheid" vind je echt zuurstofverspilling...
...en waarom?
|
ach ach, zuurstof zat :"(
ik word zelf een beetje ongelukkig van patty brard |
Citaat:
En van die zanger van De Dijk. Ik krijg altijd de bibbers van die man omdat ie zo raar beweegt als hij zingt :o. |
Welke beroemdheid niet? -O-
|
Caroline Tensen.
En namens Kazet moet ik er Sarah Michelle Gellar bij zetten. |
ik vind dus die elise ofzo echt heel eng. ze gilt de hele tijd zo. en ze kan eigenlijk helemaal niets. waarom komt zij eigenlijk op tv?!
|
Gordon. En dat ik dit opschrijf ik ook zuurstofverspilling.
|
oh en Susan Smit natuurlijk.
|
Citaat:
Dan ben ik het met je eens! |
Robert Jensen.
|
Citaat:
|
Paris Hilton inc.
|
Paul de Leeuw. Oh gawd, teh horror.
|
alle presidenten in afrika die hun land uitbuiten.
NL: megamindy |
haha, toen ik 'zuurstofverspilling' in de titel las, wist ik dat dit een topic van anneke was :D
|
Gordon Ramsey, irritante retard die een autobiografie heeft geschreven, wtf. Je bent een kok, beetje een autobiografie schrijven. Plus zijn publiek kan het zich toch nooit veroorloven in zijn restaurants te eten.
Perez Hilton, talentloze baggerknaap. Hij kan niet schrijven. Heleen van Rooyen, gekke hoer, dom en irritant. Arie Boomsma, stomme christen. |
Ik vind he, dat tegenwoordig veel teveel mensen BEROEMD zijn. Opeens is het van jaaaa enzo. In roddelboekjes zijn ook bijna alleen maar van die suffe mensen waarvan je zoiets hebt: WIE?
Met al die waardeloze talentenjachten enzo vooral. Maar misschien word ik ook gewoon wat oud om enthousiast te zijn over de nieuwe jim en jamai. |
Citaat:
Hij beweegt idd raar, maar dat deed Joe Cocker vroegah ook. Emotie enzo. Verder vind ik elke overgestylde en geplamuurde barbiepop een zuurstofverspilling, dus dat is 99% van wat er op TV is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ertur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yvon Jaspers moet er ook bij. Als Yvon Jaspers morgen een gruwelijke, pijnlijke dood sterft, maak ik een extra pilsje open.
|
nou ja zeg, zij heeft wel duizend klokhuizen gepresenteerd ja, dat is geen zuurstofverspilling, klokhuis is de bom.
|
Citaat:
ontopic: god natuurlijk |
die heeft geen zuurstof nodig dus dat kan helemaal niet. hij claimt overigens de zuurstof gemaakt te hebben :P
|
Citaat:
|
Sarah Jessica Parker
:'(:'( Zoveel dingen waren WEL goed geweest als ZIJ er niet aan mee had gedaan... Ze maakt alles kapot :'(:'(:'(:'( Met d'r grafkop.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Berlusconi, Sarcozy.. om mee te beginnen..
|
Ik moet altijd wel grinniken als ik Berlusconi zie. Die man is goed vermaak, (Y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |