![]() |
(Sub) Forum schrappen?
Welk forum mag wat jullie betreft wordne geschrapt of worden vervangen door een ander, nieuw sub-forum? Zo ja welke?
Van mijn part mag het forum 'Wetenschap en Filosofie' meteen worden verwijderd. Ik kijk er nooit op. In plaats daarvan mag er een forum komen over 'Criminaliteit'. |
Het "Psychologie"-forum wordt wat mij betreft vervangen door het "Dramaqueen"-forum. De inhoud blijft gelijk.
|
Een subforum over "criminaliteit", ja?
|
"Wat" een leuk "idee".
|
Citaat:
|
Dat kan dan toch op N&A?
|
Zijn er laatst nog een paar samengevoegd, mag wel wat meer bij ;)
|
Citaat:
|
Haha ik ben wel voor DK en Onzin samen, alleen al voor de rellen die er zouden komen en de hoeveelheid accountverwijderaars uit verontwaardiging enzo.
|
Er komt bloed uit mijn ogen nu. Met drank op rijden :")
ot: nee, niets schrappen |
een barbapapa subforum
jeugd forum (voor jeugdserieus, jeugdherinneringen, de invloeden van je jeugd op nu) of een huhm chocoladed subforum, als je daar komt krijg je chocolade thuis bezorgd! :y een muziek subforum of een algemeen foto subforum!!! schrap dat contact gezocht maar, dat brengt alleem problemen een lettersubforum!! :y met allemaal lettertjes er in! of eentje speciaal voor de zomer in de winter :y |
een glijbaansubforum, werkt het zelfde als die van de chocolade?
|
algemeen nerd subforum :D
|
Ik ben wel voor een barbapapa subforum.
|
onzin -> ik begrijp onzin niet, ik begrijp zelfs de saai topics in DK niet. óf ik ben autistisch, óf ik ben geen insider, óf je moet een bepaald talent hebben om onzin en saai te kunnen begrijpen.
is er trouwens een ict subforum? anders zou ik dat wel leuk vinden. Ik vind ictnerds intrigerend. edit: ik zie dat er zelfs meerdere ictsubforums zijn |
Muziek- en ICT-subfora bestaan al.
|
Citaat:
|
Alle fora waarop ze onderwerpen als "Wat luister je nou" of "wat heb je vandaag aan" hebben staan (n):D Wat kan mij dat godshereshemelsnaam schelen. (Maar waarschijnlijk denken de bezoekers van dat soort topics "wat de fuck heb je aan zo'n hoe-voel-je-je-topic". Alleen die hebben duidelijk te weinig waardering voor het soap- danwel roddelgehalte.)
|
ach, het idee is best leuk, maar wij verpesten het weer.
ontopic: ik wil een plaatjesforum, vol fail en lolcats en lelijke fotoos van forumers enzo |
Ik ben het eens met sterrenmeisje. Een de-rest-van-het-internetsubforum lijkt me ook wel wat, met links en internetdiscussies, zoals dat gaat.
|
Citaat:
Maar goed, "dat hoort op Onzin". |
Niks geen slotje. Ontopic reageren.
|
Alle overbodige nonsens mag als vanzelfsprekend weg. Logisch. Dus weg met Lifestyle, Muziek, Dansen Op Papier etc. etc.
|
Lifestyle.
|
Flora en Fauna, Eten en Drinken, DoP en Letteren kunnen samen, Religie en Psychologie samen.
|
Van mij hoeft er niks weg, ik heb er geen last van.
|
nogmaals dus: van mij mogen alle nerdenforums weg, of iig worden samengevoegd: hard- en software en games. wat moet je ermee?
|
Hard en software is wel handig als ik iets met mijn pc heb. :)
|
Hard- en software mag inderdaad best samen, te meer omdat er op die subfora vaak verkeerd wordt gepost, dus dat een topic over windows op hardware komt bijvoorbeeld.
|
Anders moeten er ook verschillende subfora komen voor Hard- en Softdrugs :D:D:D:D:d:D:;:D;D::D:D:D::D;dd;d;:D
|
je kan shift gewoon ingedrukt houden ;p
hm, een algemeen ict topic lijkt me toch wel fijn :) Of gewoon opgedeeld in light en heavy. Dan kun je in ICTlight noobvragen stellen, en kunnen de nerds in ICTheavy volledig losgaan in hun terminologie e.d. zonder dat ze moeten denken aan of een noob het wel begrijpt. en ik vind eigenlijk dat filosofie en wetenschap gescheiden moeten, dat lijkt me filosofie ten goede komen. Maar W&F is nu al dood dus ik weet niet of dat kan. |
Citaat:
Ik snap dat ook echt voor geen meter idd. Wel een tijdje Onzin geprobeerd, maar da's alleen leuk als je mensen daar (persoonlijk) kent (en zelfs dan is het nutteloos tijdverdrijf). Die topics zijn echt niet te volgen en eigenlijk mis je niks bijzonders als je het niet leest. En ik snap niet waarom het zo populair is. |
Citaat:
|
Ik vind het altijd zo raar dat de mensen op onzin uberelitair kunnen doen en mensen ook best erg kunnen afzeiken enzo... dan denk ik, ja leuk en aardig, maar jij bent degene die de hele dag op het forum zit te slowchatten :confused:
|
Dat komt allemaal goed als de fusie er eenmaal door is.
|
Nieuwe leden zijn altijd welkom http://forum.scholieren.com/group.php?groupid=32
|
Citaat:
|
schrap dk maar
|
Citaat:
Voor criminaliteit is er toch werk, geld en recht? Lifestyle vind ik niet boeiend, maar om het nou meteen te verwijderen vind ik zo stom en bekrompen. :p Laat anderen lekker er plezier van hebben. ;) Mystiek mag van mij terug, één van de weinige echt leuke forums. :D Gewoon leuk om te lezen. :D |
Hoe was Mystiek eigenlijk?
|
Citaat:
|
Je kan mystiek nog wel lezen hoor.
|
Waarom worden de eerste vier subfora van Kunst en Cultuur niet samengevoegd ? Het is me ook een raadsel waarom Verkeer en Vervoer überhaupt bestaat. Die zou ik zeker schrappen.
Maar hiermee zeg ik vast niets nieuws. |
Citaat:
|
Beetje een rare vergelijking, want ik zeg helemaal niet dat ze bij elkaar moeten alleen omdat ze onder hetzelfde kopje vallen. U moet mij geen woorden in de mond leggen.
Ik vind dat ze dermate op elkaar lijken (gedichten en verhalen bijvoorbeeld, het is zeker verschillend, maar net zo verschillend als drugs en alcohol en die kunnen blijkbaar wel bij elkaar) dat ze bij elkaar gevoegd kunnen worden. Allemaal uitingen van creativiteit waar weinig animo - zo constateer ik - voor is. Ik vind het in ieder geval geen totaal verschillende zaken. Daar komt nog bij dat ik mijn eigen mening geef, en u doet alsof het vaststaande feiten zijn. Zo wordt het moeilijk discussiëren. |
zo zo, er heeft hier ook iemand van de archaïschetaalgebruikkoekjes gesnoept.
De vier subfora van kunst en cultuur zijn echt veel te groot om bij elkaar weg te zetten. |
Wie naamzoekt me hier eerst en doet het daarna verwijderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat kan echt niet samen Laisve. Ander sfeertje, ander werk, anders beoordelen enz. Je werk moet ook genoeg juiste aandacht kunnen krijgen. :p
Theather cultuur mogen ze als subforumpje bij Film, Tv & Radio doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |