![]() |
Gesaailiciteerd Neko* #459
We doen gewoon nog zo'n topic :bloos:
|
Godver. :/ Mensjes hou es op met dat gefelisaaiteer, dat ziet er niet uit, i kril al als ik het in gedachte uitgesproken hoor.
|
AHahah succestopic :D (Y)
Dankjewel voor je eerste reactie soija ;) |
:bob:
|
Kusje :)
|
likje
|
Ieuw.
|
(8) And flowers never bend with the rainfall (8)
|
top m'n eerste verslag is af.
zo meteen m'n 2e verslag maken |
Waarom feliciteren? Het zijn maar een paar extra knopjes hoor. :)
|
Vanavond voorstelling van 'knielen op een bed violen'. *O* Ik was helemaal vergeten dat het vandaag was. Leuke verassing bij het opstaan, wel.
|
*O*
|
Wat voor leuks ga jij vandaag doen Lisaaah?
|
Niet zoveel :P
Ik kan vanavond wel ergens naartoe gaan maar ik heb geen sin :o |
Verdikkie, de berekening komt niet goed uit!
|
Eerst maar eens wat eten.
|
Citaat:
Ik moet eigenlijk boodschappen doen, verjaardagscadeau halen en dan naar een verjaardag toe en vanavond naar vriendje en samen naar 'knielen op een bed violen' maar ik kan me nog niet tot beweging aanzetten. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Drukdruk :eek: Nou mevrouw doe het forum eens weg :nono: Ofja verjaardagscadeau kun je ook geld doen enzo of iets anders creatiefs, bloemen terwijl je ook boodschappen doet. BOodschappen doen kost 1 uur als je veel moet en dan de rest is pas veel later en dus als je nu boodschappen doet en iets creatiefs met dat cadeau kun je de rest van de middag chillen :) |
Citaat:
Ik weet al wel wat ik ga kopen als verjaardagscadeau maar op zich gaat ze ook nog een feestje geven dus wie weet dat ik gewoon nu iets kleins doe en dan mijn idee. (y) En boodschappen valt wel mee wat ik moet doen, omdat ik niet zoveel mee kan krijgen (heb nog geen rijbewijs en zo) doe ik meestal elke dag een beetje, soms iets meer als ik de buurman lief aankijk. Maar het zijn nu voornamelijk kleine dingen dus dat valt alweer mee. Met een halfuurtje ga ik wel mijn dingen doen. Eerst nog lekker zitten. (y) |
Citaat:
hoi allemaal |
Hey Kunst, deed het per ongeluk ;)
|
hey lisaaaah
|
goedemorgen lief volk
|
Hallo. (y)
|
Keep on rockin' in the free world. :mad:
|
Citaat:
|
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen!
Hip. |
Hallo Kunst en ecnelis. *O*
|
Citaat:
controllers. If a mass flow controller has the capacity of 15 l/min, the gas flow can be regulated between 0 – 100% of this value. The gases available are ethene (C2H4) and air with an oxygen content of 21%. The capacities of the mass flow controllers are for ethene 2 l/min and for air 15 l/min. How much, in percent, of the mass flow controller capacity is required to give the premixed flame an equivalence ratio of 2.3 and a total gas flow of 10 l/min? |
'Let it rock' van The Yardbirds doet me denken aan Johnny B. Goode. -O-
|
the gases available? :D
|
Citaat:
|
Oh, 'Let it rock' is van Chuck Berry en het is gecovered door The Yardbirds! It all makes sense again.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
42 is het antwoord op alles dus daarvoor zou ik eerder gaan.
|
Nog niet eens 24 uur en m'n moeder heeft me alweer boos gekregen. Hoe doet ze dat toch. :|
|
Moeders kunnen dat nou eenmaal.
|
Ja mijne heeft ook talent.
Wat is er gebeurd? |
Hoort erbij als je moeder bent. Als je niet je kind 1 keer per dag boos krijgt, krijg je minder uitbetaald. :y
|
Ze vond het leuk om het geluid van m'n telefoon helemaal hard te zetten 'omdat ze het anders niet zou horen'.
Schrok me de pleuris hier en kreeg hem niet goed ook. Nu ligt ie in enkele stukjes op de grond. :S |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zouden jullie ook haha gezegd hebben als die telefoon tegen d'r gezicht aan was beland? Ze mag blij zijn dat ze niet in de buurt was. (y)
|
ik zou uberhaupt geen haha zeggen. Het is zonde van je telefoon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |