![]() |
Heey ben lkkr dom! (niet egt hoor)
Hooi, zoals ik in mijn vorige topic al zei, vind ik een meisje leuk :D
alleen wist niet of ze mij ook leuk vond alleen ze doet soms wel raar... :p Eerst deed ze gwn normaal, daarna zag ik dat ze verlegen deed, en daarna komt ze de hele tijd lief lachen :D en toen zag ze me niet eens.... Alleen weet nu voor zo'n uhmm.... zeg maar 85% zkr dat ze gwn verlegen is :D kwam ik in de avond achter, want elke keer dat ik haar zag, behalve de eerste keer en toen ze me niet zag, bloosde ze:bloos:. Maar merkte et niet omdat ik op dat moment helemaal aant smelten was en waaschijnlijk blozen maar zie je lkkr niet want ik ben heel erg bruin :D. want gister zat ik met haar te praten, alleen nu ik eraan denk waren haar wangen rood, en keekme niet langer dan 1sec aan en dan naar de grond :y en toen ze me niet zag niet :p Trwns er was helemaal nix interessants op de grond ofz :p Dus weet dat nu bijna heel erg zkr :y En heb drm egt vreselijk lkkr geslapen vandaag *O* (werd weleens tijd) maar ben zelf ook verlegen dus das wel een prob :| Maarja hoop dat ik dat wel kwijt ben voor maandag en dan is alles goooeed :D hoop ik Wens me suc6! Laats :cool: |
aangezien jij geen vraag stelt doe ik het wel even, hoe bereken je die 85%, ik vind dat zelf altijd zo lastig!
|
Citaat:
|
Citaat:
gwn denken, ik weet et sowiesoal meer dan 50% anderss is et niet zkr en ook weer niet 100%, net iets meer danhet midden daarvan :P en toen bedacht ik gwn 85% :| heel logisch he!!! ;) |
Heeft u die vriend van u al een headshot gegeven ?
|
Citaat:
|
dit kan gewoon in je andere topic :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |