![]() |
The Hitchhiker's Guide to the Galaxsaai #461
.
|
*o*
|
En nu ga ik eten, groetjes.
|
Hij is wel leuk (y)
En eetse! |
|
hm
|
hoi
|
|
Haha, ik heb opeens overal mysterieuze blauwe plekken. Hmmm.
|
Leuke film :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
/hmhmlekkerzeuren |
Paranoide: 1e prijs grootste zeurkous van het jaar 2008.
kusje |
Zo.
|
Ik ben mijn tijdgevoel al drie dagen kwijt.
|
Waarom?
|
Waarschijnlijk door mijn weekendritme.
|
is het weekend dan? :|
|
ze zeggen van wel.
|
Citaat:
|
Sowieso fail je als je The Hitchhiker's Guide To The Galaxy niet kent.
|
Citaat:
|
Ik ben nu eenmaal een failer, dus ach.
|
Ik ga 'effe geen cent te makken kijken'.
|
Dat klinkt slecht. Is dat die met de Frogertjes?
|
Ja.
|
Katje Quis naamzoek.
Weten jullie waar ik in het wetboek verordening 1/2003 kan vinden (volgens mij staat het in privaatrecht)? |
Het is ook slecht. Ik haat dat programma.
|
Citaat:
|
Haha, dit staat op een forum:
Misschien een domme vraag, maar ik vraag mij af of verordening 1/2003/eg in de Kluwer Collegebundel te vinden is. Ik zit op de Universiteit Utrecht en morgen heb ik een tentamen Europees recht en bij een van onze opdrachten staat Verordening 1/2003/EG (opgenomen in wettenbundel). Als ik echter ga zoeken kan ik deze verordening niet vinden Iemand enig idee? Heel erg bedankt! |
Ik snap niet waarom die Frogers dat doen.
|
Ach, dat zou mij ook kunnen gebeuren. Ik zou er alleen geen topic over openen.
|
Ik heb 'm gevonden!
|
Gelukkig!
|
Met dank aan het rechtenforum.:y
|
Citaat:
|
(y) ik wil ook pulp kijken
|
Lekkere pulp.
|
Harstikke leuk dat ik besloten heb om te stoppen, maar nu weet ik dus echt niet wat ik maandag moet gaan doen. Pff..
|
Ik snap niet waarom de Frogers dat doen en ik snap niet waarom Jochem Myjer Dominee Gremdaat imiteert. Waarom zou je ervoor kiezen in armoede te leven en waarom zou je een typetje imiteren?
Rare wereld. |
Ik had een interview met die lui gelezen over dit programma en daarin zeiden ze geloof ik dat ze op deze manier de bijstand- en minimumloonmensen meer onder de publieke aandacht wilden brengen. Oid.
|
Het is om geld in te zamelen voor de voedselbank. En dat is ook aardig gelukt, volgens mij.
|
Godver, nu kan ik weer een transponeringstabel niet vinden. Waarom zetten ze er niet gewoon een paginanummer bij?:mad:
|
In mijn oven zit een lekkere pizza Quatro Fromaggi met de stukjes blauw ader kaas eraf gepulkt. (y)
|
Citaat:
|
Eraf gepulkt :D
|
Ik hou niet van die neppe blauwader op diepvriespizza's.
|
Vrijdag 12 december 2008
Het was me het avondje wel! bijna 50.000 donateurs en een giftenstroom van ruim 2 miljoen euro, inclusief materieel en middelen!!! Dank aan ALLEN die hier aan hebben bijgedragen. Duss. En ik denk niet dat men er nog een keer intrapt, Uice. :D |
Das lekker!
Die stukjes nep blauwaderkaas dan :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |