![]() |
Aft en Pijpen! Help me!
Hee!
ik heb een aft in mn mond en ik heb laatst mijn vriend gepijpt.. zou ik hem hiermee nu een infectie ofzo hebben gegeven of mijzelf? of is het niet schadelijk als ik weet dat hij en ik geen soa hebben??? helpme;( |
een aft is geloof ik ook een herpes infect.... dus j het kán wel..
|
Citaat:
Ik heb gezocht op wikipedia verschillende google links en nergers weten ze eigenlijk wat de oorzaak van aften is. Een herpes infectie in de mont kan lijken op aften of het triggeren,net zoals een slechte weerstan etc, maar een aft is waarschijnlijk geen resultaat van een herpesinfectie |
Mijn baas vertelde mij dat. Aangezien hij arts is hoop ik dat hij toch een béétje weet waar het over gaat. Of het echt waar is weet ik dus niet. (hence mijn 'geloof ik' in mij post)
Nou ja, ik neem het zekere voor het onzekere, bij aften geen orale seks. Better safe then sorry. |
Herpes kan aften geven, maar een aft komt meestal niet door herpes, voor zo ver ik weet. Bij de meeste aften is de oorzaak onbekend.
|
Aften kunnen ook ontstaan als je bv. steeds met een scherpe tand tegen je wang komt. Maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en even een weekje niet doen (dan is een aft meestal over).
|
Citaat:
|
Mijn opa zegt altijd: Aften gaan over van trouwen en kinderen krijgen. En mijn moeder beaamt dat. Dus na pijpen met aften kun je denk ik ook nog wel kinderen krijgen. Niet schadelijk dus!
|
dus als je op je wangen bijt ( aan de binnenkant) krijg je een aft :|?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Herpes en aften zijn iets heel anders. Aften zijn gewoon kleine ontstekingkjes in je mond die niet besmettelijk zijn. Je kunt ze van van alles krijgen, stress, vitaminetekort, verminderde weerstand, etc.
Pijpen kan in ieder geval geen kwaad.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |