![]() |
nieuwe videokaart, past dat wel op mn moederbord?
http://www.azerty.nl/0-518-101900/nv...ce-9500gt.html
heeft deze nog wat toegevoegde waarde op mn Amd 64 Processor 3200+ ? :p zit nu met een 7600GT (256mb) en 2gig intern geheugen :hardwaren00b: en zonee: waar kan ik ergens vinden wat wel en niet op mn moederbord past? :p |
en nog een zonee: wat voor moederbord en welke videokaart daarbij zijn aan te raden voor een maximale prestatie met bijvoorbeeld World? :p of andere 1+ jaar oudere games, zit met een xbox360 dus daar speel ik alle nieuwe spellen op, wil dit alleen voor online craps gebruiken ^^
|
Ja hoor. Een 9500GT is alleen best kut, voor hetzelfde geld koop je een Radeon 4670 ;) Als je toch alleen maar WoW en andere oude dingen speelt is je systeem zo verder prima. Een 3200+ is niet echt snel meer, maar WoW is volgens mij ook bepaald geen zwaar spel.
|
heb op onzin ook een hoop tips gehad :) maar iig bedankt :o :koekjes neerleg: ik kijk nog ff hoe WoW het doet, daarna zie ik wel weer verder hehe :o
|
ik speelde wow op
geforce 6200 2,4 Ghz intel pentium 4 :) 1,5 GB ram dus wat jij zegt moet ook nog wel gaan, ik ken zelfs een vriend die speelde het op een geforce 400 nogwat en een 1.4 Ghz CPU + 1 GB ram |
WoW werkt nog perfectly, topic mag dicht ;$
c schijf defragmenteren de gekstuh (y) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |