![]() |
Vierhonderdtweeënsaaistig
Zo dan.
|
Vierhonderdtweeënsaaistig?
|
Nou, moet ik weer alles copypasten. Zoek maar gewoon op tosti en dennis018, ster. Of misschien doe ik het zo wel.
Hij staat ook vaak te wachten tot het tosti ijzer heet genoeg is, zodat hij er 2x2 boterhammen 'als tosti' in kan doen. |
:D
|
ik hoop op de misschien dan. |
Wat zal ik eens kijken tijdens het eten?
|
Puberruil XL, met die neger.
|
Welke is dat?
|
Ik bedoel de presentator.
|
Of anders die met die neger en die gothic. Is die nog online te zien?
|
oh. eh. volgens mij ken ik die al? maar ik weet het niet zeker.
|
gymnasiumdaan en vmbo-t jim heb ik nog niet gezien. Hm.
|
Nu ja, je kunt dat soort dingen rustig tweemaal kijken.
Of anders SBS Probleemwijken Woensel! |
dat klinkt JUICY. is het een aanrader dan?
|
De nieuwste aflevering van afkicken!
|
ik heb waanzinnig veel zin in een berlinerbol.
|
Absoluut. Legendarisch spul. Te zien op Google Video.
|
ik ben de benefiet aflevering van 'geen cent te makken aan het kijken.' ik heb ze nu allemaal gezien.
|
oh ja afkicken kan ik nog kijken! en Spangas.
|
Haha die deniis met zn tosti's. :D
|
Manmanman ik vind mezelf best een vriendelijk persoon maar nou heb ik alweer problemen met de onderbuurvrouw. -O-
|
Afkicken vind ik echt lame. ;p
|
Watdan?
|
Goed, boodschappen.
|
Nou, er is steeds eten van mij weg (ofja steeds, af en toe kleine dingen maar toch) en ik had haar in eerste instantie gevraagd en nog een meisje uit het huis en nu was er weer wat weg en toen een ander meisje eerst gevraagd en ze liep zelf de keuken daarna in en toen vroeg ik het haar ook nog en toen was het van
WAAROM VRAAG JE DAT ALWEER NAAR MIJ DENK JE DAT IK ZO LAAG BEN IK EET NIET EENS VARKENSVLEES (het ging niet eens over varkensvlees :confused:) EN IK HEB DIE ANDEREN GEVRAAGD OF JE HET TOEN OOK AAN HUN HAD GEVRAAGD EN DAT WAS NIET ZO EN VAL MIJ NIET LASTIG MET JOUW DINGEN WAT DENK JE WEL NIET En de kans is gewoon het grootst dat zij het steeds heeft gepakt enzo en dan nog, ik vroeg het vriendelijk en ik heb het aan meerdere mensen gevraagd. Pff. -O- |
Maar ik vond dr sowieso al niet aardig want ze had over me zitten verspreiden dat ik luidruchtige seks had gehad terwijl ik niet eens in dezelfde kamer sliep als mijn logee :confused: en dat het de HELE nacht was terwijl we pas om half vijf oid thuiskwamen.
|
:')
Maar hoezo is zij het hoogstwaarschijnlijk de dader? Want zonder bewijs vingertje wijzen is ook niet liev. :p |
Ik heb ook niet gezegd dat zij het waarschijnlijk was tegen haar. Maar zij dropt regelmatig dr spullen op mijn plank in de koelkast en zij klaagt dat ze te weinig geld heeft om eten te kopen en de andere twee die de koelkast in dezelfde periode deelden zijn gewoon niet zo :o /vooroordeel.
Maar vooral dat ze dat fantasieverhaal heeft verteld over de wilde seks vind ik cht zoiets van pfff dan doe je vast zoiets ook wel. |
Haha, leuke huisgenoten heb jij zeg ;)
|
Citaat:
Nou ja, ik vind het een beetje raar om dan ineens te denken dat zij het is. :p |
Oh crap ik dacht dat je hier niet las ;x
Ik heb trouwens gebeld en ze zou me nog terugbellen :o |
Shining is je husgenot? :o
|
Citaat:
Maar niet erg hoor, ik zou ook gefrustreerd zijn erover! Heb ook al wat fustratie over huisgenoten hier verspreid :O. Waarom belt ze terug? Gaat ze uitrekenen hoeveel het haar kost ofzo. |
:y :bloos:
Maar wel een van de lieve ;) /slijm |
Citaat:
Maar ik en Inge betalen wel 20 euro meer aan energie per maand dus ik hoop dr nog om te praten ;x |
Nou, shining, heb je nog leuke roddels over Lisaaah? :p
|
Citaat:
Kwam ook van de onderbuurvrouw trouwens. |
|
Citaat:
|
hoi mensen :bloos:
|
Argh, dat was ook al de laatste aflevering van Dexter van dit seizoen, :(.
|
als je dingen onder een spoiler zet, zijn ze dan niet googlebaar?
|
Hoi Ecnelis!
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoi ;) |
Ik ben het stuk Romeo en Julia aan het uitprinten, 58 pagina's, hij is al bij pagina 4 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gek, forumen een paar meter uit elkaar :P Maar serieus weet je wat ik had bedacht. Stel dat ik een relatie had en zij toen nog die roddel had verspreid en dat op een of andere manier uitkwam ofzo terwijl er echt niks was gebeurd, dan was dat toch nog extra vervelend? |
en dag pixels!
|
Citaat:
Maar ik denk toch dat het googlebaar is ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |