![]() |
help mij plz.........
hallo,
ik zoek een game zoals age of empirats maar dan in WO2. niet dan je met een groepje men mensen begint maar dat je een soort van ''stad'' moet gaan bouwen en daarna het bouwen van tanken enz. alvast bedankt. |
fail
|
age of empirats :cool::cool::cool::cool::cool:
|
lol :D maar om toch maar antwoord te geven, probeer Command & Conquer eens.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier moet volgens mij wel wat bij zitten http://www.rakrent.com/rtsc/html/glist-ww2.htm |
Company of Heroes.
|
Met Empire Earth kom je ook bij een soort WO2 tijdperk aan. Dan moet je een stad maken en uiteindelijk kan je tanks maken.
|
Of wacht totdat Activision zich ooit laat verleiden tot het uitbrengen van een Berlin: Total War of iets dergelijks :D
|
Rise of... uhm..
ja de voorganger van Rise of Legends.. lol |
company of heroes, code name panzers phase 1/2, rise of nations kan ook maar is niet echt alleen 2e wereld oorlog...verder weet ik het niet. als het om schietspellen ging had ik een hele lijst...maar was ik vast niet de enige.
|
ow dit is zo herkenbaar ik ging vroeger ook altijd hele steden bouwen:bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Age of Empirates?
|
Citaat:
|
Er zijn niet zoveel WO2 RTS games waar je een stad of basis kan bouwen, de enige die ik ken is Axis and Allies.
|
Waarom zou je in WO2 een stad moeten bouwen? Dat riekt niet echt naar realiteitszin; het wederopbouwen begon feitelijk pas ná 1945.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |