![]() |
wat zijn jouw afwijkingen?
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk altijd dat het voorvakje van mijn tas open staat, en dat voel ik vier of vijf keer als ik naar school fiets. dat heb ik als ik naar gitaarles ga ook met de tas waar mijn gitaar in zit.
|
Dat er spinnen in m'n bed zitten.
|
Als ik de voordeur op slot heb gedaan wanneer ik ergens heen ga, ben ik al binnen 10 seconden vergeten of ik de deur daadwerkelijk op slot heb gedaan. Loop ik weer terug en voel alsnog even. :o
|
wat is deze naamzoek :| :D
|
hoi zeehond *zwaait*
|
hoi sterrenmeisje! Ik voel me heel verbonden met je vandaag!
|
Ik twijfel altijd of ik wel écht de goede tijd van een afspraak in mijn agenda heb staan, ik denk steevast dat ik tentamens niet haal terwijl ik er sinds het begin van mijn studie nog geen enkele niet gehaald heb, mijn post komt ook nooit op de bestemming aan als mijn gevoel daarover zou kloppen en ehm, verder ben ik redelijk rationeel. :p
|
De meeste van die neurotische trekjes zoals alles duizend keer checken kan ik inmiddels heel goed onderdrukken. Ik ben al raar genoeg zonder.
|
Citaat:
|
:eek: aw <3
|
mijn schone was moet altijd op dezelfde manier opgevouwen worden, anders vind ik het niet goed genoeg. wat mijn vriend opvouwt doe ik dus ook stiekem opnieuw :bloos:
|
bustijden, ik word er gek van :mad: Ik kom altijd veel te vroeg om op tijd te zijn, maar de bus is altijd te laat. Sta ik daar een halfuur in de kou.
En ik draai altijd standaard één sigaret om als ik een nieuw pakje openmaak. En ik rook hem altijd als laatste, waarom weet ik niet. |
Citaat:
|
Als ik alleen ben en toch geluid hoor (mijn fietstrappers, geritsel van de wind door gordijnen, het gekraak van mijn eigen bed als ik me omdraai) schrik ik regelmatig, moet ik (het liefst tegen een muur voor volledig overzicht) alles bekijken wat ik kan zien.
|
Oke hier komt iets wat echt gek is. Als ik twee de zelfde sokken aan heb, heb ik het gevoel dat er iets niet klopte en dat ik niet compleet ben (aangekleed of iets vergeten ben)
|
Ik ben panisch voor vieze geuren. Ik raak in paniek als de deur van mijn moeders kamer en de deur van mijn kamer tegelijk openstaan (mijn moeder rookt), mijn raam staat altijd open, zelfs als het vriest, en daarom is het altijd rond de 15 graden in mijn kamer.
Van mijn eigen lichaamsgeuren griezel ik weer niet, maar voor vieze ochtendmondlucht ben ik ook als de dood. Daarom poets ik 's ochtends en 's avonds mijn tanden en tong. Vooral mijn tong, zo lang mogelijk en zo ver mogelijk naar achter. Maar meestal komt dan mijn eten omhoog. En dan moet het helemaal nog een keer gepoetst worden want straks ruik ik naar kots. Het liefst zou ik twee keer per dag mijn hele slokdarm uitboenen met die tandenborstel. BRRR. |
Ik controleer ook alles tien keer. Of de deur dicht zit, of ik alles nog bij me heb.
|
Ik ben niet zo anal-retentive geloof ik :D Dat wil zeggen, ik staar wel naar dingen die scheef hangen/staan (of juist te recht, weet je wel, dat er geen evenwicht zit in een compositie) totdat ik het zat ben en ze goed ga leggen - maar alleen als het mag en als ik de tijd heb om me eraan te gaan ergeren.
|
Ik voel vooral vaak of ik mijn sleutels wel in m'n zak heb zitten, meestal voel ik ze gewoon in één keer wel, maar soms heb ik broeken met zakken die wat dieper zijn of waar de sleutels in wegkruipen zodat ik ze niet meteen voel, dan schiet ik altijd even in de stress. Maar ze zitten er altijd wel :P Dus 't slaat nergens op.
|
Ik ben een neurotische forumer :o
Soms schrijf ik een reactie en dan denk ik halverwege "wat heeft het nou voor zin om dit te posten? Nou? NOU?" en dan haal ik het maar weer weg. Ik wil ook geen foto's posten want eens op het internet, altijd op het internet. Ik ben best paranoïde in dat soort dingen. Dit is dus de tweede keer dat ik dit typ, om bovenstaande reden. |
Twijfels of de deur wel op slot is van met name de auto, of ik de garagedeur wel heb dichtgedaan, of ik de verwarming uit heb gezet. Oh ik denk echt nergens over na als het om die kleine dingen gaat. En nou heb ik me aangewent aan de autodeur te voelen voor ik wegloop maar ook dat wordt nuautomatisme en vergeet ik :D
En ik kan niet slapen als ik niet eerst van m'n rechter naar m'n linker en terug naar m'n rechterzij heb gedraait met een bepaalde vaste tussentijd. Want oplinks mag je niet zo lang liggen als rechts enzo :o |
dat met die sleutels zijn geen afwijkingen mensen, dat heeft iedereen :y Sukkels :nerd:
|
Een beetje wat Freyja zegt. Als ik een voorwerp zie die niet op de goeie plek ligt of dat om wat voor reden dan ook heel fascinerend of lelijk is, dan moet ik er naar staren. Meestal ga ik het voorwerp dan in gedachten bewerken. Met gezichten doe ik dat ook, als ik vind dat iemand een lelijk hoofd heeft geef ik het in gedachten een andere vorm of teken ik er iets op.
En verder, nouja, weetniet. Ik ben wel zo'n irritant iemand die mensen (in de metro bijvoorbeeld) tot vervelens toe gaat zitten aanstaren. Terwijl ik me er heel erg aan kan ergeren als iemand dat bij mij doet, maar ik kan het niet helpen, ik kijk gewoon graag mensen aan of zo. Wat Fizzle zegt heb ik ook wel een beetje, maar niet zo extreem. :o |
Citaat:
|
Ik kan mijn mond nooit houden :o Verder maak ik altijd ezelsbruggetjes om dingen te onthouden die voor ' normale' mensen waarschijnlijk nog ingewikkelder zijn dan hetgene wat ik moet onthouden. Eh ja zoiets :confused:
|
Ojah, als ik velletjes op m'n lippen heb, moet ik ze er altijd afpeuteren, en als het bloedt, ga ik gewoon door. En ja, mijn lippen zijn nu een grote puinhoop.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |