![]() |
(drugs)Plannen voor oud en nieuw?
Hoe zit het met de drugsplannen voor oud en nieuw dit jaar? Worden alle zegeltjes, research chemicals, bijna-niet-te-krijgen-poedertjes en zeldzame planten uit de kast getrokken, of zitten we bij pa en ma met een lekker wijntje op de bank? Gaan er bijzondere eerste ervaringen en kennismakingen beleefd worden of wordt het gewoon lekker zuipen? :)
Voor mij zal het nog redelijk rustig worden...ik ben een paar keer de lul geweest bij mijn ouders dus ik ga gewoon lekker aan het bier. Hopen dat dat lukt :o |
Ik ga gewoon lekker aan de zuip. Drugs komt wel op de meet :P
|
Hangt beetje af wat ik doe.
Vier ik het gewoon zoals elk jaar met een feestje thuis, dan gewoon zupen Ga ik naar tekno, dan ga ik uit me reet Ga ik naar goa, dan heb ik nog geen idee:D |
Genoeg plannen (y)
|
Eigenlijk wil ik allemaal sidhe achtige rare dingentjes proberen:bloos:
|
hhaha beter gaan we dat samen een keertje doen (y)
|
mdma en veel drank en hashies
|
Gewoon lekker een wijntje en wat champagne. Jointje zit er waarschijnlijk niet in maar dat hoeft ook niet:)
|
Veel alcohol en een grammetje coke misschien.
|
ik denk dat het dit jaar gewoon zuipen zal zijn
|
Niet veel denk ik.
Wat drank (bier/champagne) en misschien een of meerdere blowtjes :) |
Wiet roken en drinken, zoals gewoonlijk.
|
Ik heb nog helemaal geen plannen.. Maar de doc ontraad me sowieso alcohol te drinken, omdat dit symptomen van een hersenschudding kunnen verergeren. Mogelijk zijn die symptomen dan allang voorbij xD
|
Mij is gevraagd of ik evt een (live)setje zou willen neerzetten op het evenement waar ik me tijdens de jaarwisseling bevind.
Als dat pas aan t einde van de nacht gaat plaatsvinden wil ik wel nog in staat zijn met kabels te kutten en met soft/hardware om kunnen gaan. Door schade & schande zeg maar ;) Ik ga ervanuit dat alles wat eventueel leuk is wel voorhanden zal zijn dus ik ga me er niet druk om maken. |
Ik ga zuipen en blowen. *O* De zegels komen op de meeting. ;)
|
Citaat:
|
met een k maar liefst, dat duidt vast op een inspirerende feestlocatie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar zo ja, plan(y) |
Citaat:
|
Chille bus met bankjes, een keuken, gaat lukken:d
|
liever jij dan ik, die tijd heb ik echt gehad :D
|
en gaat er met kerst nog iemand met keta naar oma oid?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-O-
mijn oma slikt wel vanalles, en dat zal met de kerst niet minder zijn :D |
Citaat:
|
hasj & zegels <3
|
Citaat:
voor mij word t weer een braaf oud en nieuw, misschien een beetje alcohol, maar that's it :) |
met mitsu's:cool:
|
...zou je op eerste kerstdag nog ergens paddo's kunnen halen? In Twente? Vast niet of wel.
|
Gewoon proberen. Hier in Haarlem zijn de coffeeshops met kerst gewoon open dus misschien de smartshop ook wel. Ik weet natuurlijk niet hoe dat in Twente zit. ;)
|
sadness, mensen die drugs gebruiken. Alleen omdat je normale leven kut is heb je het nodig, zwakzinnigen.
|
hehe :D jij hebt vast een heel leuk leven dat je de aandrang voelt dat soort dingen te komen melden.
|
Citaat:
|
sadness, mensen zonder ervaring of uberhaupt kennis van zaken die hun ongefundeerde menig even komen ventileren
|
ik ben zwakzinnig yeah:cool:
|
dus als je drugs gebruikt is je normale leven kut?!??
|
Gelieve reacties op dergelijk gezwam volgende keer achterwege te laten.
Tnx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik kreeg zojuist te horen dat kellogg's t feestje met nieuwjaar sponsort :D |
^
haha nice! Same here btw, bovendien hebben we een shitload aan verschillende 2c's |
Citaat:
|
Ik doe ook braaf dronken zijn op O&N denk ik :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |