![]() |
Laat me niet gaan...
Laat me niet vallen
Please, beloof me dat Ik wil je niet kwijt Ik heb te veel aan je gehad Laat me niet gaan Please, beloof me dat Ik wil terug naar de leuke tijden Die we samen hebben gehad Wil je me steunen? Kan je me dat ook beloven? Wil je met me praten? Om mijn pijn wat te verdoven? Ik ben bang dat je me laat vallen Ik ben bang dat ik je nooit meer spreek Ik ben bang dat je me alleen laat zitten Ook al is dat niet waar het op leek Je hebt me veel steun gegeven Wil je dat blijven doen? Kan ik op je bouwen Net als toen? Laat me niet vallen Please, beloof me dat Ik wil je niet kwijt Ik heb te veel aan je gehad Laat me niet gaan Please, beloof me dat Ik wil terug naar de leuke tijden Die we samen hebben gehad Ik zal je missen Dadelijk raak ik je kwijt Dat is waar ik bang voor ben Heel de dag, hele de tijd Ik heb iemand nodig Waar ik op kan vertrouwen Waar ik veel steun aan heb En waar ik op kan bouwen... Laat me niet vallen Please, beloof me dat Ik wil je niet kwijt Ik heb te veel aan je gehad Laat me niet gaan Please, beloof me dat Ik wil terug naar de leuke tijden Die we samen hebben gehad *knuffel* Eendjuh |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |