![]() |
Verliefd zijn is niet saai! #466
:)
|
Oh, nummertje vergeten (N)
|
En je was ook al lang verliefd op hem? Of vond je hem alleen leuk? En jullie zoenden ineens? ;) Schattig hoor!
|
Citaat:
|
Je kan de titel nog vijf minuten aanpassen.
|
Foto!
|
Is de liefde al geconsumeerd ?
|
Citaat:
En het was echt zo van *kus* opeens :eek: :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie zoende wie? Of ging het automatisch? *romantisch* De eerste zoen met een nieuw persoon is altijd zo grappig! Was dit ook sowieso je eerste zoen of?
|
Citaat:
|
wijzigen -> meer opties -> titel aanpassen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neuh, hij is eigenlijk best neardy, met blond, kort stekeltjeshaar, compleet met bril en beugel. Maar hij is zo schattig en lief ^^ |
En hij heeft een smile van oor tot oor :D En zo'n übergrijns ^^ En en blauwe ogen. Geen flaporen :P en en en, tjah, wat kan ik nog meer over 'm zeggen?
|
Kort stekeltjeshaar, bril én beugel. Als dat geen succesnummer is...
|
Citaat:
|
Maar hij's vast heel aardig! ;)
|
*jeej* miekje, echt superleuk dat je nou geen soortvanvriendje meer hebt, maar gewoon een vriendje. *O*
[edit] en negeer laisve maar, die heeft duidelijk niet zijn echte leeftijd ingevuld met dat kinderachtige gedrag :p |
Citaat:
Omg, ik ben een vreselijke puber :O |
Citaat:
|
Oh god, typisch hoor, een veertienjarig meisje komt met deze titel. :') :D
|
Leuk hé, Soija? :D
|
Ow, hebbie een vriendje? :D
|
Citaat:
|
Jaaaaaaahh*o*
|
Hihi, dit doet me denken aan eerste zoenen en eerste vriendjes. En ook echt iedereen kan het zien want je straalt en grijnst van oor tot oor. :p Maar als je een foto hebt binnenkort moet je die posten! ;)
|
Doe ik! Morgen in het fotomaakhokje op het station, denk ik :P En hopen dat ik um in kan scannen!
|
Oh haha dat deden wij vroeger altijd met vrienden en dan met z'n vijven of meer in zo'n hokje. :')
|
Ja, dat ken ik xD
|
If there's lessons
To be learned I'd rather get My jamming words In first, so Tell you something That I've found That the world's A better place When it's Upside down, boy Sweet about me, nothing sweet about me, yeah! |
Die gingen we vanmiddag zingen xD
|
OMG, ik geloof dat ik nog nooit zo verliefd ben geweest!
|
Oke, analyse afmaken analyse afmaken. :o
|
Cilmi (y)
|
Wutwut?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar toch.
|
Toen ik 14 was toen dacht ik ook wel eens dat ik verliefd was geweest. :D
|
Verpest het nou niet:P
|
Citaat:
|
Aaargh, door jullie heb ik dat KUTlied van Guus Meeuwis in mijn hoofd.
Bedankt nog he ? |
Het kan best hoor, ik werd volgens mij op mijn veertiende voor het eerst echt verliefd. ;)
|
Citaat:
|
;)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |