![]() |
films waar je hoge verwachtingen voor had maar die (grandioos) tegenvielen
bij mij zijn t er niet zo veel, omdat ik voor veel films toch geen enorm hoge verwachtingen had, maar er is 1 film, waar ik toch wel hoge verwachtingen voor had en dat was Unbreakeble, maar allemachtig, wat was dat een kutfilm..
Jullie ooit wel eens zoiets meegemaakt? Dus: zijn er films waar je (hele) hoge verwachtingen voor had, maar die, na t bekijken van de film, toch enorm tegenvielen? |
mjah unbreakable idd en ik vondt the others ook heel erg tegenvallen.
|
Ik vind Breakable & The Others beide goeie en mooie filsm :).
Maar welke vond ik tegenvallen? Ehhh.. Ja, ooit eentje op school. Eentje met Leslie Nielsen. Ik weet alleen niet precies meer hoe die heet. "Spies" ofzo.. Die veel erg tegen. |
The One (van Jet Li)
|
American History X
en Magnolia vormden grootste teleustellingen |
american history x indd
en fucking amal ook wel en beetje |
Lord of the Rings; tegenvallend script, soms knullig geacteerd (ik ergerde me rot aan Merry en Pippin), en sommige (belangrijke) gebeurtenissen uit het boek komen niet voor in de film, of zijn aangepast/ingekort.
|
Training Day, Pearl Harbor, Lord Of The Rings: Fellowship of the Ring, Children of the Corn: 666, House 2.
|
missery
|
Citaat:
|
Monster's Ball
|
Crouching Tiger, Hidden Dragon.
|
Hannibal, ik had verwacht dat ie meer mensen op ging vreten, maar dat viel aardig tegen! hahaha. Toch wassie wel mooi, maar Silence of the Lambs is mooier!
|
Citaat:
verder vonk unbreakable WEL goed, maar een andere film echt zwaar kut: ging over een man die na de dood van z'n vrouw heel vergeetachtig was geworden en daardoor dingen na 10 seconden ongeveer was vergeten. hij wilde op zoek naar de moordenaar van z'n vrouw en daarop liet hij bijna alles wat hij ontdekte op z'n lichaam tatoëren of hij schreef papiertjes die hij op z'n lichaam plakte. leek me echt onwijs gaaf, maar in de eerste scene ontdekte hij al wie de moordenaar was :rolleyes: *denkt nog even na over wat de titel was* |
Blade II viel zo tegen, om maar te noemen degene die het verst in mijn geheugen staat, en ik weet dat ik tijdens The Horse Whisperer ben in slaap gevallen, en ook tijdens Saving Private Ryan... Terwijl ik dat een van de hoofdzondes vind. Ik w8 ook een tijdje voor dat ik een sequel gaat kijken... dus Men In Black II mag voor mij een tijdje draaien...
|
hannibal idd, ik had ook verwacht dat ie meer mensen zou opeten (het einde vd film vond ik t mooist). Het was wel een mooie film, maar idd silence of tjhe lambs was beter
en christine en misery vielen ook wel tegen. mn moeder had het erover dat ze christine echt supereng vond, ik vond t wel meevallen (tegenvallen dus eigenlijk) en misery, die vond ik ook niet echt heel eng, wat ik wel had verwacht bij stephen king |
Kvon "the exorcist" bijv zwaar tegenvallen. Khad van mn ouders al allemaal horror verhalen over die film gehoord, dus ik mijn verwachtingen waren hoog. Maar alles zag dr eg zo nep uit en nogal dom geacteerd von ik. (n)
|
Citaat:
SPOILER: . . . Was trouwens niet de moordenaar, die gozer die in het begin door zn kop wordt geschoten...Vraag me eigenlijk wel af of je de film wel goed hebt gevolgd, het verhaal wordt meesterlijk verteld in een chronologisch teruplopende volgorde, met veel plotwendingen...Is een van mn favorieten. Maargoed, smaken verschillen ;) |
Fucking Amal en The Godfather
|
Re: Memento
Inderdaad, je hebt een schandelijke misinterpretatie gemaakt. De ontknoping is ook niet wie de moordenaar is, maar de openbaring van hoe Lenny in z'n leven te werk gaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |