![]() |
Jouw inkomen P/W
Wat is jouw gemiddelde inkomen per week?
Ik zal mijn gemiddelde inkomen per week laten zien. Zakgeld 2,- Beltegoed 10,- Bijbaantje: Bij me pa werken in de vakantie zonwering bedrijf en dan alle facturen bijhouden 22,50 Anders Namelijk: / Totaal: 34,50 euro:) |
Beltegoed lijkt me eerder een uitgave? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik krijg het inderdaad als een soort zakgeld op prepaid maar het is 1x in de maand dus eingelijk 2,5 euro
|
werk: +/- 400
|
Werk: €170/week
|
Zakgeld: €8,-
Werk: €40,- |
/care
|
220 ongeveer per week.
|
1500,- p/m dus... 375,- p/w
wil je ook nog me pincode weten (: ? |
Werk: €300,-
IBG: €87,50 |
Werk: 200,-
IBG: 65,- Zorgtoeslag: 7,50 @ Adore, hoe kun je zoveel bijverdienen zonder de bijverdienstengrens van de IBG te overschrijden? :o |
Citaat:
En dit is loon dat ik nu ontvang over mijn vaste bijbaan en een tijdelijke bijbaan die ik maar drie maanden heb gehad en nu is gestopt. Met mijn vaste bijbaan verdien ik werkelijk geen zier, dus ik zat sowieso altijd wel goed. :) |
rond de 200 euro p/w
|
Inkomen:
440 werk 47 Zorgtoeslag 0 Stufi Uitgaven: 100 zorgverzekering 133 schoolgeld 150 huur |
225 per week
|
Citaat:
|
Stufi: 68,15
Zorgtoeslag: 14,25 Stagevergoeding: 30,38 (exl. loonbelasting die ik verwacht terug te krijgen, komt er nog zo'n klein 17 euro p/w bij) Loon: +/- 43,00 maar wisselt elke week wat Kleedgeld: 11,25 Denk dat het dat was. In februari gaat m'n loon wegvallen en wordt m'n stagevergoeding ongeveer 70 euro per week dus dat heft mooi op. |
Ik verdien bovenmodaal.
|
+- 200 euro
|
gemiddeld 350/week
excl. zorgtoeslag en zo |
Mijn loon wisselt elke week, omdat ik steeds weer andere uren draai.
Maar minimaal: 265,- p.w. (werk + zorgtoeslag) @TS: kijk wel even naar onze leeftijden, want met jouw 12 jaar is jouw inkomen toch best goed te noemen! |
Citaat:
|
Moeilijk te zeggen...
Zakgeld: €25/week Beltegoed: €15/maand Werk: Geen vast werk, maar: - Vakantiejob tijdens de zomer: +- 1300€/maand - Babysitten: €0 à €80/week - Bijles (enkel afgelopen 2 maanden): €28/week - Privé-danslessen met mijn vriend: 50 à 100€/lesuur, maar dat is dus afhankelijk van de vraag... - 6x per jaar dansles aan een groep, wat erg veel opbrengt per keer...durf het zelfs niet te zeggen :p En daarnaast krijg ik ook wel redelijk veel geld voor mijn verjaardag, kerst, nieuwjaar,... |
Bijbaantje: 96 euro. Basisbeurs uitwonende stufi is 60 euro geloof ik? Toelage ouders: 50 euro. Ongeveer 200 euro per week.
|
Per week:
94 euro ~10 uurtjes werk Per maand: ~96 euro IBG En ik ben 19. Ik plas op werkgevers die minimumloon uitbetalen. :mad: |
Ik krijg 10 euro zakgeld per week, ik ga zaterdag solliciteren voor een bijbaan waar ik dan ongeveer 35 euro per week extra mee krijg voor 4 uurtjes werk :) ik ben 16 jaar.
|
Dat is een goed betaald bijbaantje dan Black Tiger. Wat is het voor iets?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb eigenlijk niet echt een inkomen, maar met het geld dat ik van mn ouders krijg om mn studie te betalen en ov-vergoeding kom ik uit op zo'n 90 euro per week. En nee, daar kom je dus niet van rond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent 23, lijkt me niet meer dan logisch dat je ouders geen kleding voor je betalen. Mijne hielden daar tien jaar eerder al mee op. Als ze je school niet betalen (dat je je zorgverzekering en vervoer - OV-jaarkaart, nee? - zelf betaalt lijkt me voor zich spreken) niet kunnen of willen betalen zijn er toch nog legio aan mogelijkheden. Je zou natuurlijk kunnen, vergeef me het woord, werken. Een bijbaantje, zoiets geks. Als je om de één of andere reden niet kunt werken zijn er in Nederland nog talloze andere mogelijkheden beschikbaar om geld zonder woekerrente te verkrijgen. Als student hoef je hier, mits je enigszins met geld om kan gaan, echt niet vreselijk arm te zijn mijns inziens.
|
Citaat:
Of je nou zelf beslist het die maand aan kleding uit te geven of je besteedt het netjes, zoals jij, aan je OV.. Het totaalsaldo van wat er over blijft aan kosten die je zelf zal moeten betalen die week/maand, blijft gelijk. Sterker nog, je moet juist méér zelf betalen als je je zakgeld enkel gebruikt voor extra'tjes die je normaal niet zou kopen. |
Citaat:
Ze betalen trouwens ook mijn studies, want hoe zou ik die moeten betalen als ik niet (mag) werk(en)...;) Pas vanaf het moment dat mijn studies gedaan zijn, zullen ze geen zakgeld/telefoongeld/... meer geven. Maar met die 25 euro/week moet ik betalen: kleding, benzine, autoverzekering, eventuele herstellingen aan mijn auto, internet & tvabonnement op kot, uitstappen,... Ohja en het geld dat ik zelf extra verdien gebruik ik vooral om op reis te gaan en mijn autokosten te betalen (want met mijn zakgeld heb ik daar niet genoeg aan...). Wat daarna nog overschiet beleg ik op de beurs :) |
netto zo'n 1400 in de maand aan salaris
30 euro tegemoetkoming (vrijwillige bijdrage voor vrijwilligerswerk wat ik doe). verder krijg ik nog zorgtoeslag want het wordt steeds niet veranderd, heb al tien keer doorgegevn dat mijn maandinkomen is veranderd 1430/4.5 = 317,75 ong. per week. uitgaven heb ik uiteraard ook; huur, gas/water/licht/, boodschappen, terugbetalen aan mijn ouders voor rijlessen (maar is bijna gebeurd), openbaar vervoer, uitgaan enz. |
|
Citaat:
|
Ongeveer 800 euro netto per maand aan salaris / stufi / rente..
Als je dan de huur, voedsel, verzekering, vervoer, g/w/l aftrekt heb ik ongeveer 40 á 50 euro 'vrij' te besteden per week aan uitgaves als extra'tjes, cadeau's, beltegoed, uitgaan. |
Citaat:
maar volgens mij niet het maximum. of wel? :o |
rond de 400-500 p/w
|
werk + IB
700+ 91 per maand |
Citaat:
|
Citaat:
|
45 e. ongeveer.
25 e. IB-groep 20 e. van mijn ma voor boodschappen (Hier zijn wel alle vaste lasten af :)) |
Je hebt dan geen recht meer op het maximale bedrag hoor. Ik neem aan dat die 1400 euro je netto inkomen is? Dan verdien je ongeveer net zoveel als ik en ik krijg iets van 25 euro oid geloof ik. Heb het pas gewijzigd en weet niet hoeveel het precies is.
Terugkomende op de opmerkingen over het zakgeld van vosje16. In België is het heel gebruikelijk dat mensen nog zakgeld van hun ouders krijgen terwijl ze studeren omdat je daar zelf geen studiefinanciering krijgt maar je ouders nog wel kinderbijslag. Daarna mag je daar ook maar heel beperkt werken terwijl je studeert, anders verliezen je ouders het recht op kinderbijslag. |
Citaat:
|
Maar die 20.000 die je daar opgeeft is dan toch bruto? Dat scheelt nogal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |