![]() |
Nederland Verpunkt:D
Ik las het in de metro afgelopen week, punk is weer in.. Denk aan de converse dat heel nederland al draagt. Zelf opzoek naar vettuh t-shirts ... geen band shirts of lame ass teksten...
Voor degene die dit ook zoeken.... Zag dit weekend een bandje spelen waren gesponserd door dit merk best vettuh shit!! Akumu Ink hoop dat jullie nog meer vettuh sites kennuh!! want zoveel staan er hier niet op .... |
dat punk dan maar weer snel dood mag gaan. FINGERS CROSSED!
|
nou vet punk hoor, vesten van obscure emo bands
|
Je ziet het steeds meer, ook in de high end fashion bladen. Ik vind het wel een toffe ontwikkeling, maakt het straatbeeld wat spannender.
|
|
Citaat:
Verder, davywessels, een liedje wat wel een beetje bij jou past: Citaat:
|
carhardt? eastpack? geniaal.
|
Snel over getypt. Mijn excuses voor eventuele spelfouten in merknamen.:p
|
In het "ik zoek" topic staan sites waar kleding wordt verkocht.
Ik zie zelf niet echt in het straatbeeld dat punk weer in is, converse is toch al een poosje in? |
Citaat:
|
converse zijn voor domme mensen met teveel geld en dikke sokken
|
die dingen kosten 20 euro ofzo?
|
Haten op een schoenenmerk dat al jaren meer geld binnensleept dan jouw hele stamboom ooit bij elkaar zal kunnen schrapen :')
|
Citaat:
|
je kan altijd haten op conformisme.
|
Hm die shirts van de topic starter hebben natuurlijk niks met punk te maken. Verder zie je dit iedere paar jaar wel weer terugkomen. Even doorbijten dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
verder nog iets wat je wilde bespreken? denk dat een discussie over punk een beetje achterhaald is maar mocht er behoefte zijn dan hoor ik het graag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |