![]() |
Pijn aan mijn ballen
Hallo ik ben 14 jaar. Ik heb een probleem. Als ik heel veel achter elkaar mastrubeer, en ik stop voordat ik klaarkom,gaan mijn ballen op den duur heeel veel pijn doen. Het lijkt dan net of ik in mijn kruis wordt geschopt...
Wat is dit.... moet ik naar een dokter ofzo?? Groetjes |
hoi niels
|
je meot minder rukken, als je te veel rukt krijg je dit, ga nu maar ff leuk ergens anders dit soort onzin plaatsen...
|
lol .. je geeft het zelf aan .. 'als ik heel veel achter elkaar masturbeer' .... ga eens minder rukken .. misschien helpt dat wel ...
|
Het is masturberen jongen :n
Wie heeft ooit bedacht dat het mastruberen moet zijn en waarom is dat in het algemeen overgenomen? |
Of gewoon wel klaarkomen, dat voorkomt blauwe ballen, dacht ik :p
|
Citaat:
hallo, waar zie jij mijn vraag terug.... Nergens.... en als jij daar dan geen last van heb, bekijk het dan niet....wil je!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
Minder rukken, of wel klaarkomen dus, en je hoeft er niet voor naar de dokter. |
Citaat:
|
tja, ook last van gehad in mijn jongeren jaren. Nu heb ik twee kinderen rondlopen die niet eens van mij zijn..
|
Citaat:
|
Citaat:
Bigboy, ik ken iemand die er aan is dood gegaan. Je moet snel naar de dokter gaan, dit kan het begin zijn van het HIV virus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |