![]() |
uitwisselen foto's en filmpjes
wil er iemand foto's en/of filmpjes uitwisselen of weet iemand waar ik deze vraag hetbeste kan stellen
|
Wat voor filmpjes of foto's dan?????? Toch niet wat ik nu denk....
|
Citaat:
|
Nee lullo's (sorry voor mijn taalgebruik) niet wat jullie denken. Gewone foto's om misschien als het kl8ikt te schrijven. Oke, misschien is dit niet de goed rubriek, maar mensen die reageren met opmerkingen als: gebruik je hersens eens, die moeten zelf eens na gaan of ze wel hersens hebben!! Die idiote reacties kan ik niet bepaald waarderen.
|
Eh.. foto's kun je nog altijd met hotmail versturen of gmail of yahoo mail, whatever....
Korte filmpjes kun je natuurlijk ook via mail versturen maar als je grote bestanden wilt versturen ben ik niet bekend met een site/programma waarmee je dat kan doen. Je kan natuurlijk je film(pje) op een cd/dvd zetten en dan via de post versturen :D |
Eh, mocht je behoefte hebben aan gewoon, normaal contact om evt. een vriendschap en misschien relatie mee op te bouwen, moet je zijn op Contact Gezocht. En daar word dan van je verwacht dat je eerst eens wat meer over jezelf vertelt.
Seksoproepen mogen hier niet, helaasch. Slotje! |
Citaat:
|
;p
|
Seksoproepen mogen hier inderdaad niet. Ik doe hier een slotje op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |