![]() |
Wat is jou msn naam.?
Heauii mensen.
heeft er iemand nog een paar leuke msn namen..? en als iemand eentje heeft over een jongen die tegen je loog over dat hij je leuk vind/vond.. dan wil ik die graag :D xx |
"Giovanni heeft tegen me gelogen over dat hij me leuk vindt."
|
ik verwijs naar de sig van Kazet:o
|
Om het topic een kans te geven: wat is jouw msnnaam? En (normale) tips voor de TS zijn ook welkom.
Ot: Wendy |
Doe gewoon je eigen naam. Is echt irritant dat mensen altijd maar van die, in hun ogen fasion (m.a.w. kut namen), namen nemen waardoor je niet meer weet wie wie is in je msn lijst.
|
Lennart.
En bij dat andere ding staat er vaak iets raars. of een link naar een filmpje. |
Basj33h.
|
Als je maar niet breezer gaat typen!
Mijn msn-naam is Sarcastische flapdrol - Sanity is not statistical |
gewoon Maarten.
Vroeger had ik ook 'übercoole nicknames', maar zoals wouser al aangeeft, houd ik het tegenwoordig voor de duidelijkheid op mijn eigen naam. Ook al vind ik die zelf maar zagerig klinken. |
M'n eigen naam.
Vroeger gewoon (M)--> Daboman <--(M), later Daboman. Heel soms een quote of opmerking. |
Gewoon de eigen naam. Dus in mijn geval:
Patrick |
Marloes ......
En daaronder staat nog wel ooit iets wat ik kwijt wil ofzo :o Als dat ik nog maar 2 dagen hoef te werken of failliet ben met een schoolopdracht :p |
[alto] ik heb geen msn [/alto]
|
Ahmed | It's called the American Dream because you have got to be asleep to believe it.
|
Piet! :y
of ehm, een andere naam of ihzvssssshevvjl en dan de naam van iemand van wie je houdt :P de hoeveelheid s'en en h's kun je trouwens varieren omdat je natuurlijk wel alto bent en niet precies het zelfde als e rest wilt hebben :y |
of een tekst die je mooi vindt.
Zinnetjes uit een songtekst, woorden die je tegen kwam, stukjes van een verhaal, quotes van (beroemde) mensen. er is een site voor ik ga het voor je opzoeken |
|
|
mevrouw schouten de vries andries was een tijd mijn msn naam
|
Spinalfos.
Tenminste, dat was het. Toen ik nog aan MSN deed. |
Hanneke! - Ik ben een nagemaakte gek. {Official nachtbreker/SOG'er}
Wel altijd hetzelfde, of iig niet teveel verandering, want dat is irritant. :Y |
Nachtbreker ? Of Nachtbraker ?
Mijn msnnaam is gewoon mijn naam, heel saai en gewoon. |
Caroline* -- Sex is always the answer, never a question.
En daaronder staat *(L) -- Pielie en Pallie. |
Mijn eigen naam, met daarachter meestal een citaat uit een lied, film, tv-serie, boek of cabaretprogramma. Soms iets dat ik zelf bedacht heb.
|
Op dit moment moment mijn voornaam. Meestal alleen mijn voornaam, of wat Uice zegt.
Soms verbasteringen op mijn naam, zoals Yoshimare Nakashima Cabral ('Japans' toen ik verliefd was op Mika Nakashima) of Jazimierz Almydzia Kozawski ('Pools' toen ik Pools leerde) of toen hij nog een hype was Bokito Cabral. Soms ook Soija. :) |
Mag ik hier ook zeggen dat ik me het leven uit erger aan msnnamen die beginnen met een of andere niet-alfabetisch teken? Enkel en alleen om als eerste boven aan de lijst te staan of om breezerredenen. :)
|
Wat Uice zegt.
|
Sowieso, citaten uit een liedje, film, boek of serie vind ik ook maar suf, omdat het uit de context wordt gehaald en daardoor nergens op slaat. Bovendien, waar is het goed voor? Is het om anderen iets te showen? Je muzieksmaak? Je uitmuntende kennis van boeken? Is het om aandacht, zodat mensen je gaan aanspreken om een citaat? Doe gewoon enkel je nickname/naam, want meestal is dat semi-poëtische geciteer ook maar niks.
|
Dan kunnen mensen zeggen 'Ah ah ah Tom Waits :cool:' of 'Wobba wobba, lees jij ook Vonnegut?' of 'Tikkie takkie tokkie, jij hebt vanavond Patte's posse gekeken ;););)'.
|
Citaat:
|
Marit
|
Rianne (@)
|
Citaat:
|
Wendy
|
Mijn eigen naam.
|
Mijn msn naam is:
(#)Willemieke(W) Vakantie(H) Je bent zo liehief! (L)^^ En daaronder: (8) I say love, it is a flower, ande you it's only seed (L) Lindaaah, mijn busmaatje!! ;) (H) |
Citaat:
|
mijn naam met een regenboogje er achter en vaak een quote uit een liedje of iets anders wat ik kwijt wil :) soms ook gewoon alleen maar mijn naam
|
Hayaku kanujo, aishiteru baga!
|
Citaat:
Freyja © doch ich fühl' mich federleicht ;) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |