Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   gezoend, maar wat wil ze... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=173216)

Kirk22 31-07-2002 14:00

gezoend, maar wat wil ze...

ik heb vannet weekend met iemand gezoend en ik kreeg haar tel#. "je laat toch niet van je horen" zei ze. "doe ik wel" zei ik. Dus ik gister smssen iets van "wat doe je vandaag en ik doe dit-en-dit"... geen reactie.

Wat nu? Ik snap haar niet. Waarom geeft ze geen reactie en wat wil ze nou.

AtHell 31-07-2002 14:07

ze wil geen sex. niet meer bellen. volgende.

Lindansje 31-07-2002 14:18

Citaat:

AtHell schreef:
daarom geeft ze ook haar nummer :rolleyes:

ehmm kwam ze erg onzeker over? want dan kan het best zijn dat ze denkt dat jij haar niet leuk kunt vinden...

als ik jou was zou ik nog een smsje sturen met iets van: dit is het laatste smsje wat ik stuur blablabla
het haalde mij iig over om mijn (toen aanstaande) vriend toch terug te bellen :D

Kirk22 31-07-2002 14:34

Citaat:

Lindansje schreef:

ehmm kwam ze erg onzeker over? want dan kan het best zijn dat ze denkt dat jij haar niet leuk kunt vinden...

eh, ze was wel ff overdonderd zeg maar. Verder was ze bang dat ik niet belde ofzo. Bellen vinnik zo direct, beter sms ik eerst ff en bel dan wel.

Citaat:

als ik jou was zou ik nog een smsje sturen met iets van: dit is het laatste smsje wat ik stuur blablabla
het haalde mij iig over om mijn (toen aanstaande) vriend toch terug te bellen :D
doe ik dat denk ik. :) shit

*meissie* 01-08-2002 15:55

vergeet haar maar...

Starrie 01-08-2002 15:58

Citaat:

*meissie* schreef:
vergeet haar maar...
volgens mij reageer jij op elk topic negatief of lijkt dat nu maar zo....

Kirk22 01-08-2002 16:19

Citaat:

*meissie* schreef:
vergeet haar maar...
deze (dit?) topic is van gister. Ik heb haar gister ge-sms-t (?) en ze belde vandaag. Komt wel goed schat ik zo. :)
Maar bedankt voor je reactie.

nare man 01-08-2002 16:21

Bel 'r gewoon op...dat geSMSs altijd. Hartstikke onhandig. Je weet niet of iemand het heeft gelezen, terwijl als je haar belt, je haar persoonlijk aan de lijn krijgt...veel beter.

Angeles 01-08-2002 16:26

Citaat:

nare man schreef:
Bel 'r gewoon op...dat geSMSs altijd. Hartstikke onhandig. Je weet niet of iemand het heeft gelezen, terwijl als je haar belt, je haar persoonlijk aan de lijn krijgt...veel beter.
Mee eens. Ik vind sms ook niet zo handig, gebruik het maar heel weinig. Ik zou ook gewoon bellen, dan weet je waar je aan toe bent.

Kirk22 01-08-2002 17:34

ik bel toch ook, zij belt ook en ik stuur er echt geen honderd tegelijk. 2

Mister Nygaard 03-08-2002 19:43

dat kun je vergeten

Anarya 03-08-2002 20:46

als je heel onzeker bent heeft sms'en wel degelijk veel voordelen...

[welke spreekt vrij voor zich neem ik aan.... op verzoek schrijf ik wel wat op :p ]

Bauduin 03-08-2002 22:05

Citaat:

AtHell schreef:

whoop ass :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.