![]() |
Auld Lang Saaine #470
Hoera!
|
:") cheezy
|
maar prima!
|
.
|
Citaat:
|
Noes 13:13
|
I knows.
Oh en ik had post 501? Toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar kon ik ook niets aan doen :bob:
|
Ik ga mijn bed maar eens uit.
|
jeeeh ik heb een kerstdiner recept gescoord
met worteltaart na (maar die had ik al :) Wie eet er nou wortel taart :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah ik heb een keer worteltaart gemaakt, het rook naar kots toen het in de oven zat.
|
Ik heb nog wel een ambachtelijk recept voor boerenkoolstamppot.
|
ja de boerenkool van kazet is superlekker!
|
Ik heb het gevoel dat mijn moeder binnenkort in een inrichting zit.
|
Dat zou kunnen.
|
hoezo dan barabas?
|
Ze wil de zolder opruimen, ze wil ander werk, ze wil meer sporten en ze wil het rustiger in huis.
En dat lukt dus niet allemaal tegelijk en nu draait ze een beetje boel door. |
Dat is heel normaal voor een V-lid hoor Barabas!
|
oh jeetje. nou eh dat heb ik eigenlijk ook zo vaak hoor barabas. Ze neemt teveel hooi op haar vork.
en nu gaat kazet of een andere snuggere natuurlijk 'q.e.d' onder deze post zetten ;x |
Nee maar ze word echt helemaal gek. ;x
|
oei! en nu?
|
Weet ik niet.
|
Citaat:
dan zalm en brocoli en dan worteltaart met wortel, amandelen en chocolade. (uti het lekkere dingen bak topic :y) |
Waarschijnlijk waait het wel over. Mijn moeder riep ook altijd heel vaak dat ze het hele huis grondig op ging ruimen maar het kwam er nooit van. nu wel, trouwens. Maar ik zou wel even uit haar buurt blijven als ik jou was.
|
@barabas denk je echt echt echt dat ze doordraait
of doet ze gewoon gek :) |
Citaat:
|
Woei, ik heb hele vieze dingen schoongemaakt. *O*
|
Citaat:
|
Zo, lekker gewerkt.
|
mijn moeder draait ook door, ze zou boodschappen voor mij doen en ik zou zelf wat dingen halen (twee supermarkten) maar eerst wilde ze mijn vaders broek innemen (het hoeft van hem niet en ze heeft het super druk want morgen gaan we weg). Nu is ze al 2 uur bezig, want ze weet niet meer hoe dat naaimachine ding werkt
Nu kan ik niet beginnen met mijn super taart en eten en moet ik allemaal dingen voor haar doen :mad: Daar ben ik toch veel te lui voor. :mad: |
je zou je mama ook kunnen helpen..
|
Citaat:
|
Citaat:
@barabas ik snap wat je bedoelt, mijn moeder steunt, kreunt en zucht achter me. Af en toe roept ze GODVER en het is een constante stroom van mopperwoorden 'zucht, grrmbl, ik gooi die broek weg, grmbl, kunst ik snap het niet, ****, zuuuuuuuuuuuuuuucht, stom ding, ***, JEETJE, grmbl, kunst ik geloof verdomd dat het me lukt, kijk dan, kijk dan, halloo, ZUCHT(!!!), ik gooi dat ding weg, stomme naaimachine, wat een rotding, met naald en draad gaat het sneller. AAH het lukt al.......*ratelende machine* zucht niet dus |
:D
|
De bestekla en de koelkast. :cool:
|
NU vliegen er dingen door de lucht, dag kinderen ik ga een kamer schoonmaken, opruimen en het bed klaar zetten voor mijn opa's bezoek :eek:
Dit is levensgevaarlijk :Y |
*jeej* ik heb mijn nieuwe oorbellen eindelijk binnen en ze zijn zooooo fout cool :D
|
fotoo:D
|
Ik ga me beneden wagen.
|
Ik heb iets van 3 t-shirts besteld en ik wil dat ze binnenkomennnn!
|
*O*
|
morgen misschien. ik ga zo eerst lekker een broodje met witte vlokken eten en douchen en mn haar wassen. :hartje:
|
ik snap de tiethol niet :bloos:
|
Hoi.
|
Citaat:
|
All the way to Cassadaga to commune with the dead, they said, you'd better look alive.*muzieknootje*
Hoera, Bright Eyes *O* |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |