![]() |
"lichte" mmorpg's?
ik houd erg van mmorpg's maar de meeste zijn te zwaar om op mijn laptop te draaien:s
kent iemand er een die niet zo zwaar is voor mijn laptop maar wel aan te raden is?:D:p |
runescape.
Maar ik ben wel bang dat als je dat gaat spelen je eeuwig zult branden in de hel. |
run-escape
|
Tibia.
Maar dat is niet echt aan te raden. |
welke lichte mmorpgs zijn eigenlijk WEL aan te raden? :p
|
Maplestory is een lichte MMORPG
het is alleen wel 2D het lijkt op een soort mario maar het is heel leuk om af en toe te doen, voor een gratis MMORPG vind ik het een goed spel beter dan andere mmorpg die gratis zijn. |
Wat zijn de specificaties van je laptop? Een Pentium 3 met een simpele videokaart is al genoeg om Diablo 2 te spelen. (Y)
|
Diablo is tog een RPG en geen MMORPG?
gwoon vraagje ;) |
ik ga Maplestory eens proberen:) als iemand nog andere suggesties heeft hoor ik het graag:D
gewone RPG's zijn trouwens ook prima hoor(weet het verschil eigenlijk niet eens zo goed=p) |
MMORPG is een RPG die je online kan spelen
Massive Multiplaye Online Role Playing Game en een RPG zegt het al niet online. Nox is een goeie niet online RPG ik denk als je hem googled onder DOWNLOAD NoX dat je hem best eens free for al kan downloaden ergens het is ook al een oud spelletje maar wel cool echt een aanrader! |
Citaat:
|
Citaat:
|
De TS heeft een Intel 945GM, iig heeft hij dat op Software gepost ;)
|
ROSE online :\
|
Citaat:
Grinden FTW! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |