![]() |
I've saain things #472
*O*
|
(Y).
|
I've seen them with my eyes.
|
Zo is dat.
|
Mijn inpakskills laten me nogal in de steek.
|
...you people wouldn't believe?
|
|
Haha, het zit nu ingepakt in cadeaupapier, maar ik had geen gewone tape dus alles zit nu vast met heavy-duty ducttape.
|
Citaat:
|
Oh fuck ja, ik moet ook nog wat inpakken.
|
Ductape (y)
|
Ik heb altijd ducttape, (Y).
|
Terecht.
|
Blimey.
|
Ja, ducttape. (y)
|
Waar zou ik zijn zonder?
|
Ik vind die Commando maar een eigenaardig mannetje.
|
Ik heb volgens mij amper bier in huis. En dat met kerst, de tijd van tijdelijk alcoholisme. Gelukkig kan ik nog altijd naar m'n ouders, daar staat nog een onaangebroken fles whiskey.
|
Ik heb met vrienden afgesproken in ieders huis in ieder geval twee kratten bier neer te zetten. Waar we ook zijn, wat we ook gaan doen, er is altijd bier in de buurt, mocht de nood hoog zijn.
|
Citaat:
|
Hm, dat is pas goede planning.
Ik kreeg gisteren overigens brood mee van mensen, toen voelde ik me op gastronomische wijze verbonden met Jaeger. |
Ik heb vandaag ook weer gemazzeld. Ik werd opgeroepen bij de ouders van een maat te komen eten. Pompoensoep en rosbief, (Y).
|
Citaat:
|
met een hamer en ducttape past alles
|
Zonder ducttape zou ik hier in een kapotte broek zonder douchekop zitten.
|
overigens wordt het morgen niet echt heel kersterig hier. we hebben een kerstontbijt. en verder gaan we wel naar familie, maar daar komen we wel vaker. en we gaan niks bijzonders doen geloof ik. behalve uitgebreid eten. lijkt me. denk ik. dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ook een portemonnee gemaakt van ducttape, alleen gebruik ik 'm (nog) niet. ik wilde eerst ook nog een driedelig pak maken van ducttape. maar dat is toch wat te ambitieus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk best een gaaf plan. Maar dan moet je wel van die zilverkleurige tape nemen, (Y).
|
Ja, vast beter dan al die flaters van maik de boer.
|
Even een lekker blokje kaas voor het slapengaan.
|
Ik neem nog een lekkere boterham als tosti met kaas, tomaat en pesto erop gesmeerd.
|
Ik zit hier aan de kerstkransjes :)
|
Ik wens jullie allen een fijne dag vol familiegezelligheid of -verplichtingen. Ik ga maar eens naar bed. Morgen wordt een drukke dag.
|
Het is inderdaad redelijk laat. Ik twijfel nog eventjes.
|
Ik ben net twee uur wakker.
|
Slapen (y)
|
Hmm, ik kom net wel zo'n ongelooflijk ranzig ziek filmpje tegen dat ik waarschijnlijk niet meer kan slapen. Bedankt, internet :(
|
Nou, voor de draad ermee.
|
Nee deze is echt heel heel ranzig en te ziek. Ik dacht dat na 8 jaar internet niets me meer kon verbazen, maar dus toch. Gaat in ieder geval over 3 Oekraïense jongens die iemand bewerken met een hamer en daarna met een schroevendraaier in z'n oogholte gaan friemelen. Ik kan het je niet aanraden.
|
Ze zijn overigens gearresteerd, lees ik net. (Y)
|
ik ben mij aan het storten op de wondere wereld van PHP.
|
maar goed. ik ga maar eens naar bed.
|
oh, ik was een film aan het kijken.
|
die moet maar lekker wachten tot morgen dan.
|
iedereen kan uitslapen behalve ik :'(
|
Ik ben ook wakker, hoor. Maar dat telt niet, want ik heb hiervoor wel 20 uur geslapen. Mmmm 20 uur.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |