![]() |
orgasme
hee ik had een vraagje.
Misschien een heel dom vraagje.. Maar hoe weet je nou eigenlijk of je een orgasme hebt ? ( hoe voelt een orgasme bij jullie ) Graag serieus antwoorden! |
Dit weet je op het moment dat je het hebt.
Nooit American Pie gekeken? Doen. |
ja, klopt.
maar kheb et ook een beetje verkeerd neergezet.. ik wou eigenlijk weten, hoe dat bij jullie zeg maar "voelt" beetje te snel alles neergezet;) |
Mja, het is niet echt te omschrijven hoe het voelt. Het voelt zeg maar ook niet altijd hetzelfde.
Maar het is iig 'mindblowing'. |
Het is gewoon...tsja...je voelt dat er een spanning wegzakt, het voelt heel erg lekker en verder wat Klompje zegt.
|
Je bent effe 2 seconden in een andere wereld. Je weet op dat moment geloof ik effe niet precies wat je doet. enja, idd een spanning die wegzakt. Het is idd moeilijk te omschrijven hoe het voelt. Wel is het zo, hoe meer voorspel of hoe opgewonder je bent, hoe langer dat gevoel duurt.
|
Ik las ooit een boek waarin ze het vergelijken met niezen. En die vind ik wel mooi (y) Al die opbouw en dan in een knal is het voorbij. Het is verslavend, daar doe je het voor, maar het is wel de opbouw die het zo leuk maakt. Oh en heel technisch: spiersamentrekkingen.
|
Ja ik heb zelf altijd veel spiersamentrekkingen dan.
Haha prachtig beschreven met dat niezen! ik was gewoon even benieuwd hoe jullie het ervaren ;) |
EEN ORGASME voeld onwijs lekker aan o geniet ervan
|
Citaat:
|
dan vind ik van af nu niezen niet meer vervelend !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nies regelmatig 15x achter elkaar, maar ik heb toch liever een vent dan hooikoorts en andere allergieën als je het niet heel erg vind:D
|
ik denk dat ze bedoeld dat je het gevoel van 1 nies 8x moet versterken en dus niet meerdere niezen achter elkaar
|
Ik vind het zelf verslaavend, je krijg 2 sec een heerlijk gevoel en dan zakt het idd af.
Overigens voel ik het ook in m'n benen. :P |
Maar mannen denken écht nergens aan tijdens een orgasme las ik een tijd geleden in een wetenschappelijk blad (Quest geloof ik). Vrouwen hebben dat niet, voor ons zal het waarschijnlijk ook anders aanvoelen
|
Citaat:
|
wij denken heus wel wat wij denken anders wij denken oeh wat een geile meid heb ik gescoort enzow
|
Ik denk nergens aan.... het gebeurt gewoon... ik zou zelf de simpsons kunne kijken tijdens het komen :P
|
haha ja dan kan iedereen maar je denkt dan automatich iets hoor
|
Citaat:
|
ja dat geloof ik wel ja wij hebben dan niet zo genot meer als de vrouw
|
Citaat:
toch vind ik het wel lekkerder als ik erbij fantaseer. |
ja zeker weten geloof ik best
|
Het voelt als een soort implosie. Ofzo.
|
een implosie wat is dat nou weer ?
|
Implosie is het tegenovergestelde van explosie. Implosie ontstaat door drukverschillen. De druk aan de buitenkant van het voorwerp is zoveel groter dan de druk aan de binnenzijde van het voorwerp dat het materiaal de druk niet meer aankan.
Door de implosie valt het materiaal naar binnen. Door de grote snelheid die de brokken verkrijgen, vliegen ze rechtuit door, zodat de brokken toch alle kanten opvliegen, zoals bij een explosie het geval is. Een implosie zou kunnen optreden bij een thermosfles, als het glas te dun zou zijn. Ook treedt een implosie op als een beeldbuis wordt vernietigd. In beide gevallen heerst er binnen het glas een vacuüm, zodat de luchtdruk van buiten naar binnen gericht is.[/wikipedia] |
oke dankje voor de uitleg nou lijk me een heel raar gevoel omdat te hebben dan
|
Het is een goed gevoel, fransisco....
Het klinkt allemaal inderdaad wel vreemd, maar je zult er echt wel van genieten! |
^ ga je hem daar mee helpen? (letterlijk)
|
Citaat:
|
doe ik ook zeker komt in 2009 wel
|
Citaat:
|
:bloos::D
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^ In één keer.
|
Is het ook mogelijk een orgasme te hebben zonder spiersamentrekkingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |