![]() |
Droog haar
Ik heb enorm droog haar...door al die kleuringen enzow...(niet verstandig, wel mooi :))
Maar wat kan ik deraan doen? Werken die shampoos en haarmaskertjes wel enzow...is toch ook allemaal chemisch :D Welke merken zijn t best?? thx... |
ze werken wel,maar tijdelijk, ik dnek niet dat er een creme is dat met 1 keer je haar weer een goed structuur kan geven, wel als je t een tijdje lang gebruikt dan zou t kunnen werken.
van creme wordt je haar wel zacht maar dat is maar tijdelijk. T beste is gewoon niet kleurem ook niet naar de reclame zooi luisteren van het is zo goed voor mijn haar net een masker, dat kan natuurlijk niet. Misschien ff aan de kapper vragen wat je t beste kunt doen |
Je moet iig niet die nieuwe shampoo van Loreal proberen (die tegen droog & pluizig haar) want die werkt nie.. Wat bij moet goed helpt is Gel'o van Loreal (ja weer die :p )of als je haar nat er gelijk versteviging in doen. succes!
|
Citaat:
Kwil in geen geval mijn haar laten knippen ;) thx! |
He succesies er mee en als niks werkt, kun je ook nog dat hele dure spul kopen: Frizz Ease, maar dat kan je alleen kopen bij de Etos.. su6!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |