![]() |
Dingen die je je afvraagt
In dit topic mag je allemaal dingen zetten die je je afvraagt, waar je geen verklaring voor hebt. Het zou geweldig zijn als iemand anders dan een passende verklaring zou kunnen geven.
Ik vraag me eigenlijk al jaren af hoe het komt dat Nederlandstalige muziek zo populair is, en nu ik langs het Toppers-concert zap, vraag ik me af hoe een zichzelf respecterend mens vrolijk kan meedansen op die flutmuziek. Iemand? |
Mensen houden van LEKKERE MEEZINGERS, en nu dat soort gruwels steeds meer sociaal geaccepteerd zijn, komen steeds meer mensen uit de kast want daar hoef je je toch niet voor te schamen?@!! Denk ik.
|
Abba is de uitzondering die de regel bevestigt :nono: iedereen die er eens voor gaat zitten raakt er gepassioneerd van.
Hela! |
Ho sorry, ik had mijn post alweer verwijderd!
|
Citaat:
|
Hoe kunnen mensen naar zooi als HSM kijken? Echt, ik wil mijn ballen eruitrukken wanneer ik dat zie.
|
- Waarom sommige meisjes/vrouwen samen naar de wc gaan.
- Waarom sommige meisjes/vrouwen hand in hand lopen terwijl ze niet lesbisch zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt je natuurlijk ook ergens anders druk over maken ;)
|
Oja. Het zijn toch meestal tienermeisjes, homo's en kleine kinderen die dat leuk vinden?
|
- Waarom sitcoms altijd een jazzy deuntje hebben.
|
Citaat:
en hand in hand lopen is gewoon fijn. |
Waarom hebben mensen met een "goede" (ha!) muzieksmaak altijd een verschikkelijke filmsmaak?
|
Citaat:
|
Waarom zijn mensen lui?
|
Waarom zijn trendwatchers vrijwel zonder uitzondering psychotisch? Ik heb er nog nooit een gezien met een normaal wereldbeeld :X
|
- Hoe weet je dat een woord in het woordenboek fout gespeld is?
- Hoe is de eerste rechte lijn gemaakt? - Hoe weet een blinde dat hij klaar is met zijn billen afwegen? |
Waarom komen er douchekoppen uit het gras bij de teletubbies? WAAROM?
|
Citaat:
|
Hoe weet iemand die blind en doof is wie hij is, wat hij is en wat de wereld is?
|
Waarom staat er braille op de bordjes in de dierentuin? Alsof een blinde wat heeft aan de dierentuin. Wat beleeft iemand die niet kan zien daar nu aan!
|
Hoe control Z je control Z? Het zal vast kunnen, maar ik weet niet hoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kunnen wij letters lezen en begrijpen wat er staat?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe wisten ze dan dat het precies recht was? |
Citaat:
|
'Recht' en 'rond' zijn maar woorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh. Nou ja, dat doet er verder ook niet toe.
|
Citaat:
|
waarom mijn snoepspray naar kattenpis ruikt :|
|
Waarom artiesten hun gitaren of cello's op het eind van hun concert stukslaan. Wat hebben die arme instrumenten misdaan? Arme gitaartjes en cellotjes :'(
|
Waar je je druk om maakt -o- Ik zou het alleen zielig vinden voor de mensjes die ze hebben gemaakt. Al dat werk voor niks!
|
Citaat:
|
Ja dat vind ik ook heel erg. Maar ook voor die instrumenten! :'(
|
Die instrumenten voelen er niks van hoor!
|
Hoe weet jij dat nou! :'(
En er zijn onnodig allemaal bomen voor omgezaagd. |
ik vraag me af waarom fizzle altijd zo moet doen. :rolleyes:
|
Citaat:
Maar het is stiekum wel heul lief enzo :bloos: |
Citaat:
|
Zo!
|
Citaat: