Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Britney Spears (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=173296)

Kirk22 31-07-2002 15:41

Britney Spears

vooral in die nieuwe clip vind ik haar echt wel 'goed zingen'. Wat vinden jullie van haar?

Roos 31-07-2002 15:45

Oei, dit belooft wat :) :D

Ik denk dat veel kleine meisjes haar als voorbeeld zien, omdat ze leuk kan zingen (mooi vind ik iets anders, het is leuk), dansbare plaatjes maakt en er mooi uit ziet.

Haar stem vind ik niet bijzonder. Wel opvallend, je pikt een britney-liedje er zo uit, maar niet bijzonder goed/mooi.

Rhinus 31-07-2002 15:45

Mooie borsten, geile pakjes en ze zingt.

Roelade 31-07-2002 15:51

Zingt ze in die nieuwe clip? ik d8 dat ze alleen fluisterde en danste..

Danique 31-07-2002 16:04

*kan het weer niet laten*

http://www.absolutepunk.net/news/archives/haha.jpg

ik vind haar koel want ze is punk, golf punk....

Snees 31-07-2002 16:09

knap, maar ze kan geen muziek maken.

GRRR 31-07-2002 16:20

echt wel. ze kan echt prachtig zingen en haar nummers zijn echt diepgaand en ze geeft goede shows en je kan er zo goed op swingen en heerlijk gewoon enzo weetje hihi

Mef 31-07-2002 16:27

Citaat:

danique2 schreef:
ik vind haar koel want ze is punk, golf punk....
Ze is niet punk, ze is alleen maar hetgeen wat haar manager haar zegt dat ze moet zijn. Bah (en ze hijgt alleen een beetje)

Rhinus 31-07-2002 16:28

Citaat:

Mef schreef:
Ze is niet punk, ze is wat haar manager haar zegt wat te zijn. Bah.
HOE WEET JE DAT??!!

GRRR 31-07-2002 16:29

Citaat:

Mef schreef:

Ze is niet punk, ze is alleen maar hetgeen wat haar manager haar zegt dat ze moet zijn. Bah (en ze hijgt alleen een beetje)

dat maakt toch niet uit? haar nummers zijn superswingend en ik krijg harde tepels van haar, perfect toch? image smigage...

Mef 31-07-2002 16:31

Citaat:

Rhinus schreef:
HOE WEET JE DAT??!!
Als ze echt punk was maakte ze niet van die slechte covers.
Bij iedere singel heeft ze weer een nieuw imago. Eerst lief schoolmeisje, dan sm, dan zigeuner, dan punk....

JAAAA Britney is punk :rolleyes:

substantial 31-07-2002 16:32

whahaha
alsof danique het sirieus bedoeld :D

)Vampje( 31-07-2002 16:32

Britney is een knappe meid, draagt leuke kleren en heeft meestal wel leuke nummers. Talentvol zou ik haar echter niet willen noemen. Ze heeft namelijk geen echte goede stem. Wel leuk, niet goed.

Mef 31-07-2002 16:33

Citaat:

GRRR schreef:
dat maakt toch niet uit? haar nummers zijn superswingend en ik krijg harde tepels van haar, perfect toch? image smigage...
Dat maakt ook niet uit, ik zal niemand verbieden Britney leuk te vinden (heb ik het recht ook niet toe) Maar als iemand zegt dat Britney punk is en ik het daar niet mee eens ben wil ik dat wel even uiten, daar ging het me alleen even om. :)

Rhinus 31-07-2002 16:33

Citaat:

Mef schreef:
Bij iedere singel heeft ze weer een nieuw imago. Eerst lief schoolmeisje, dan sm, dan zigeuner, dan punk....

HOE WEET JE DAT DIE MANAGER DAT WIL EN BRITNEY ZELF NIET?!

Mef 31-07-2002 16:35

Citaat:

Rhinus schreef:
HOE WEET JE DAT DIE MANAGER DAT WIL EN BRITNEY ZELF NIET?!
Ok, dat weet ik niet, net zo min als dat jij weet dat zij het zelf zo zou willen. Het lijkt mij alleen het meest waarschijnlijk, zo gaat dat met de meeste popsterretjes. Ze schrijft haar eigen muziek niet, de clips bedenkt ze niet zelf, de kleding die ze daarin draagt zal ze misschien zelf uitzoeken, maar uit een selectie die voor haar is uitgezocht.

Maar vanwaar telkens die grote letters, beetje geirriteerd?

Rhinus 31-07-2002 16:39

Citaat:

Mef schreef:
Ok, dat weet ik niet, net zo min als dat jij weet dat zij het zelf zo zou willen.
Waarom zeg je 't dan? Waarom moet je d'r gelijk zwart maken terwijl je er geen bal vanaf weet?

Citaat:

Mef schreef:
Maar vanwaar telkens die grote letters, beetje geirriteerd?
Ja :).

Stevill 31-07-2002 16:41

Citaat:

Mef schreef:

als je het een beetje volgt en haar teksten van haar nieuwe album zou doornemen kom je tot de conclusie dat dit niet meer zo is.

Danique 31-07-2002 16:59

Citaat:

Mef schreef:

oh sorry hoor...:(
ze had zo'n punkshirt aan dus ja ik dacht effe dat ze punk was..maar dat is dus niet zo..

oke weer iets geleerd

funest 31-07-2002 17:00

niet aan mij besteed en niet moeite waard om over te discussieren

Mef 31-07-2002 17:06

Citaat:

Rhinus schreef:
Waarom zeg je 't dan? Waarom moet je d'r gelijk zwart maken terwijl je er geen bal vanaf weet?
Ach, ik hou niet van de muziek en als ik haar bezig zie in dr clips denk ik: zing en hou op met hijgen. Ik heb ook geen zin om me erin te gaan verdiepen, waarom zou ik meer van Britney Spears af willen weten? Niet dus.

Citaat:

Ja :).
Ok.

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
als je het een beetje volgt en haar teksten van haar nieuwe album zou doornemen kom je tot de conclusie dat dit niet meer zo is.
Ok, wil ik best geloven, maar zie boven, ik wil het verder ook eigenlijk niet weten.

Citaat:

danique2 schreef:
oh sorry hoor... :(
ze had zo'n punkshirt aan dus ja ik dacht effe dat ze punk was..maar dat is dus niet zo..

oke weer iets geleerd

Dit zal ik verder maar niet serieus gaan nemen.

Danique 31-07-2002 17:11

Citaat:

Mef schreef:

Dit zal ik verder maar niet serieus gaan nemen.

tis me een wonder dat je me überhaupt al serieus nam

Mef 31-07-2002 17:15

Citaat:

danique2 schreef:
tis me een wonder dat je me überhaupt al serieus nam
ja ach, er zijn vast mensen die er echt zo over denken. Zonder die reactie van jou had ik hier mijn mening over Britney waarschijnlijk toch wel even laten horen.

Infaustus 31-07-2002 17:25

Citaat:

Mef schreef:

JAAAA Britney is punk :rolleyes:

hahaha zie je haar al in haar volgende clip met kisten , een versleten spijkerbroek, en een t-shirtje van cannibal corpse :D

Kirk22 31-07-2002 17:49

Citaat:

Infaustus schreef:
hahaha zie je haar al in haar volgende clip met kisten , een versleten spijkerbroek, en een t-shirtje van cannibal corpse :D
dat t-shirt zal tegen die tijd wel een te klein topje zijn. van cannibal corpse, is dat dezelfde platenmaatschappij?

Infaustus 31-07-2002 18:00

cannibal corpse zit op metalblade
dus ik denk het niet...

BrunetJuh 31-07-2002 18:40

ut is un debiel wijf!

EnangQ 31-07-2002 18:47

pharell is cool + the neptunes zijn cool + austin powers is cool + britney is wel lekker = britney's nieuwe liedje is cool

http://forum.scholieren.com/images/icons/icon14.gif

battlestar 31-07-2002 19:35

ze is het ultieme voorbeeld van de vrouwelijke hijger?

ruby soho 31-07-2002 19:52

is t heel moeilijk eens 1 keer normaal te reageren... als t je muzieksmaak niet is zeg dat dan op een normale manier of houd gewoon je bek dicht :rolleyes:

Danique 31-07-2002 19:55

hij vraagt wat we van haar vinden en hij zegt er niet bij dat je alleen mag reageren als het je muzieksmaak is...

ruby soho 31-07-2002 20:01

Citaat:

danique2 schreef:
hij vraagt wat we van haar vinden en hij zegt er niet bij dat je alleen mag reageren als het je muzieksmaak is...
dat zeg k ook niet, maar de manier HOE er gereageerd word door anti-britney piepel... zeg dan gewoon: "nee niet mijn smaak... want blabla" ipv van zo ontzettend sneu en kinderachtig te reageren

roman 31-07-2002 21:29

ze is niet meer dan een product( klinkt een beetje cru maar zo word het echt gezien bij van die majorlabels) van 1 of andere major, alles word geregiseerd en 20X geoefent zelfs de dingen die spotaan lijken, het klinkt aardig en het is leuk voor kleine meisjes die toch geen waarde hechte aan het muziekale aspect, dus wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat je het best leuk mag vinden maar zeg alsjeblieft niet dat je het goed vind...... maar das mijn mening

mobie 31-07-2002 21:56

Britney, habbahabbe, hmmmmm, ahoeeeee, rooaaaaaarrrrrrr :p

Rhinus 01-08-2002 01:03

Citaat:

ruby soho schreef:
dat zeg k ook niet, maar de manier HOE er gereageerd word door anti-britney piepel... zeg dan gewoon: "nee niet mijn smaak... want blabla" ipv van zo ontzettend sneu en kinderachtig te reageren
Welkom op http://forum.scholieren.com/ :)

ruby soho 01-08-2002 02:08

Citaat:

Rhinus schreef:

Welkom op http://forum.scholieren.com/ :)

:p

WelcomeHome 01-08-2002 03:17

haar managers spelen het heel erg slim.. en geef ze 's ongelijk

Loveyou2002 01-08-2002 10:17

Welke clip bedoel je??!! Die meid werkt namelijk zo hard dat ze en 'overprotected darkchild remix' en ' boys remix' uitgebracht heeft met clip!!

Van die overprotected darkchild remix krijg ik echt een kick van dat dansje, zij is zo megacool.
De nieuwe clip boys is een beetje anders dan op de cd maar wel heel apart met die rapper.

En ach. dat imago,
ik kan me wel voorstellen dat ze het zat isw voor meisjes te zingen die 7-8 jaar zijn en nu voor mee doelgroepen wilt performen.
Je moet een beetje met haar meegroeien met haar imagos;
Ik vond haar heel leuk als schoolmeisje maar in de videoclip Born to make you happy ziet ze er al meer ' sexy' uit (zo heb ik me haar laten knippen )
Toen de 2e cd,
In oops i did it again vond ik haar vreselijk en in lucky helemaal, tot dat ze kwam met dont let me be the last to know echt megagoed.
3e cd:
Slave 4 you is absoluut haar beste nummer en helemaal goed
en nu in boys, echt megagoed ziet ze er gewoon uit en misschien zijn er mensen jaloers ofzo???
ze is nu gewoon in een heel goed punt in har carriere ook al zie ik haar meer als een performer en model dan als zangeres (ook al heeft ze best een mooi, aparte stem)
haar shows zijn ook megagoed, ze kan dus echt wel dansen he?!!
Ik krijg altijd zin om te dansen van haar en ik krijg echt een kick
ik ga nu stoppen, dit is al weer veel te lang.
xxx

:D

Stephanus 01-08-2002 11:34

Britney is zo gemaakt, dat ze niet eens kan zingen, ze playbackt nog slechter dan de Vengaboys (en dat zegt wat) en ze durft er ook nietn voor uit te komen dat ze al es geneukt heeft.

Ergo Conclusio: ze is zwaar dom :D

Synonym 01-08-2002 12:42

Hmmm...

Ach ja: ze is echt een voorbeeld voor jonge meisjes he :rolleyes:
Ik bedoel: ze drinkt niet, heeft geen sex voor het huwelijk, ze rookt niet ;) en ze probeert ook helemáál niet geil over te komen in haar clips (niet dat het haar lukt hehehe)

Kortom:

Ik walg van haar :D

Spear Britney

Rhinus 01-08-2002 13:24

Citaat:

AnzjeboowN schreef:
..geil over te komen in haar clips (niet dat het haar lukt hehehe)

Je bent geen jongen, dat merk je zo.

Kirk22 01-08-2002 16:07

Citaat:

AnzjeboowN schreef:
Hmmm...en ze probeert ook helemáál niet geil over te komen in haar clips (niet dat het haar lukt hehehe)

dat lukt best aardig hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.