Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Wat is jouw levensstijl? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1733041)

AdoraBat 28-12-2008 19:05

Wat is jouw levensstijl?

Wat draag jij het liefst?
Wat is jouw stijl (bv Casual, goth, punk, metal, rock, alternatief, mode, etc)?
Neem je het serieus?
Besteed je er veel aandacht en tijd aan?

Welke stijl vind je zelf verschrikkelijk?
En welke vind je mooi/inspirerend?

:)

Balthasar 28-12-2008 19:23

Ik ben een 'casual goth' en neem het bloedserieus.

AdoraBat 28-12-2008 19:30

Citaat:

Balthasar schreef: (Bericht 28669468)

Wat houdt dat ''Casual goth'' geval in?

Bedoel je dat je alleen in het weekend goth ben ofzo? :/

Of wil je zeggen dat je goth bent maar de kleren niet draag?

Miekje* 28-12-2008 20:07

Wat ik het liefste draag?
Stukabroek
Kisten/ Undercovers
Wijde trui (warm)

ofzo
Ik heb een alternatieve kledingstijl en neem het ook bloedserieus.

EvilConduct 28-12-2008 20:15

Citaat:

*Miekjuh* schreef: (Bericht 28669684)
Undercovers

RUKkwaliteit.

Ik ben emo.

http://www.mooncostumes.com/image/4424

Miekje* 28-12-2008 21:04

Citaat:

EvilConduct schreef: (Bericht 28669722)
RUKkwaliteit.

[afbeelding]

maar ze zitten zo lekker :Y

EvilConduct 28-12-2008 21:34

Citaat:

*Miekjuh* schreef: (Bericht 28669978)
maar ze zitten zo lekker :Y

Ik draag dat soort schoenen ('boots') ook vaak. Alleen koop ik liever dit merk: http://boots-and-braces.de
http://boots-and-braces.de/produkte.html?maincat=boots

Zelfde type (ranger boots), ietsje duurder, maar de kwaliteit is tig keer beter.

koekjes 28-12-2008 23:00

ik ben mezelf!!!!!111!1one!

hebben we die ook weer gehad

*oma* 29-12-2008 12:27

Citaat:

EvilConduct schreef: (Bericht 28670152)
Ik draag dat soort schoenen ('boots') ook vaak. Alleen koop ik liever dit merk: http://boots-and-braces.de
http://boots-and-braces.de/produkte.html?maincat=boots

Zelfde type (ranger boots), ietsje duurder, maar de kwaliteit is tig keer beter.

Ieuw, lelijk (sorry).

Mijn stijl is een soort mengelmoes tussen de Bijenkorf en de h&m. Weinig interessant dus.

White Trash 29-12-2008 14:35

Die schoenen zijn wel heel lelijk inderdaad. Verder komt mij smaak redelijk overeen met oma, dus wellicht ben ik uw werther's original tegenhanger opa.

EvilConduct 29-12-2008 14:42

Ik heb oa. deze: http://boots-and-braces.de/produktde...html?artid=633

Kwestie van smaak, maar het nut van teenbescherming tijdens het pogoën ziet iedereen in, lijkt mij? :p

Broeder 30-12-2008 10:06

Ik ben een modekutje.

Avant-garde 30-12-2008 11:08

iK bEn Ik, Ik BEn MuHZeLluF!

capibara 30-12-2008 18:13

Goedkope halve liters.

Bright Blue 04-01-2009 19:45

Ik ben gewoon mezelf in wat ik draag... Veel kleur dus.. Ik hou van kleur:)
Ook van appart, probeer toch een beetje orgineel te zyn met dingen...
Ookal accepteren sommigen dat niet, en schelden/lachen me daardoor uit.

Besteed er best wel veel tijd aan om kleren uit te zoeken... Maar dat vind ik ook gewoon leuk.
Denk er over dat als kunstacademie niet lukt, naar de modeacademie te gaan.

botulismf 04-01-2009 20:56

Dan zou ik snel die Snoopy kwijtraken, want dat is de tegenpool van mode.

Broeder 04-01-2009 21:56

Zelfs orgineel is niet orIgineel meer hoor en bijster aPart al evenmin.

Bright Blue 05-01-2009 08:11

Citaat:

botulismf schreef: (Bericht 28695924)
Dan zou ik snel die Snoopy kwijtraken, want dat is de tegenpool van mode.

Mijn mode bepaal ik zelf..;)

viie 06-01-2009 08:39

levendstijl.. sjezus, err.

levensstijl is toch anders dan kledingstijl, dus qua kleding heb ik gewoon me eigen stijl. rokjes met overhemden, nirvana shirt, lerenbroeken, baggypants, what ever, zolang ik het lekker vind zitten en me er goed bij voel. ;)
Maar ik denk dat mijn levensstijl vrij psychologisch,filosofisch, romantisch, drastisch, en druk is.
probeer het al maanden doorsnee te maken, gewoon puur voor de orde.
maar ben ook zo chaotisch /cry.

err.

geen stijl?

Shoarm 06-01-2009 22:32

Citaat:

Balthasar schreef: (Bericht 28669468)

Vanaf hier werd het te serieus.

Trimm Trabb 08-01-2009 17:10

Ik ben een cynische pessimist die communiceert via sarcasme.

De kledingstijl die hiermee samengaat valt te beschrijven met:
"Zit wel lekker", "Kan ermee door", "Hoeft nog niet in de was" en "Whatever".

JustADreamer 08-01-2009 21:12

Ik wil in geen enkel hokje passen, ben voornamelijk gewoon mezelf. En dat komt neer op baggy broeken, skateschoenen en of standaard zwarte truitjes of leuke t-shirts met printjes/kleurtjes of combi daarvan. Gewoon lekkerzittende kleding in ieder geval. Geen skinny jeans waar je jezelf in moet proppen, of 'hippe' truttige truitjes.

En verder is mijn muzieksmaak ook heel breed, van gothic/rock/metal tot soul/funk/jazz/hiphop/reggae/etc. als het maar geen onoriginele commerciele crap is.

Volgens mij heb ik gewoon een hekel aan alles wat standaard is... Of nee, ik weet het zeker...

Hernuel Fan 08-01-2009 21:18

levensgenieter

Shoarm 08-01-2009 21:54

Citaat:

JustADreamer schreef: (Bericht 28715949)
Ik wil in geen enkel hokje passen, ben voornamelijk gewoon mezelf. En dat komt neer op baggy broeken, skateschoenen en of standaard zwarte truitjes of leuke t-shirts met printjes/kleurtjes of combi daarvan. Gewoon lekkerzittende kleding in ieder geval. Geen skinny jeans waar je jezelf in moet proppen, of 'hippe' truttige truitjes.

En verder is mijn muzieksmaak ook heel breed, van gothic/rock/metal tot soul/funk/jazz/hiphop/reggae/etc. als het maar geen onoriginele commerciele crap is.

Volgens mij heb ik gewoon een hekel aan alles wat standaard is... Of nee, ik weet het zeker...

:')

Als je 14 was dan was mijn medelijden niet zo groot. Mijn God.

Reverend 08-01-2009 22:58

En orginele commerciele crap, hoe ga jij daar mee om?

Commando 08-01-2009 23:25

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 28714521)
De kledingstijl die hiermee samengaat valt te beschrijven met:
"Zit wel lekker", "Kan ermee door", "Hoeft nog niet in de was" en "Whatever".

Verder houd ik er een simpele leefstijl op na. Wat mensen van ervan en van me vinden interesseert me niks.

Broeder 08-01-2009 23:50

Wat een maatschappelijke rebellen hier. Oef!

tuttebel 11-01-2009 21:38

Citaat:

Broeder schreef: (Bericht 28717254)
Wat een maatschappelijke rebellen hier. Oef!

dit topic werkt als honing op alto's. ofzoiets.(y)

M.D. Apathy 12-01-2009 23:36

Rechts-liberaal, misantroop pur sang, cashmere trui, espresso, degelijke mat, Apple, jeans, Amsterdam.

Hernuel Fan 13-01-2009 22:15

yup heet dat toch?

ik heb stiekem een hekel aan mensen die een huis in het centrum van amsterdam kunnen betalen. Puur jaloezie hoor, maar ik vind het altijd oneerlijk voor de mensen die weinig geld hebben. ik ga er trouwens maar automatisch van uit dat je ook in het centrum woont.

EvilConduct 13-01-2009 22:21

Citaat:

Hernuel Fan schreef: (Bericht 28739377)
yup heet dat toch?

fizzle-fluffy 14-01-2009 23:10

Ik geloof dat ik wel klassiek ben. Ik zing klassiek, ik schilder volgens de klassieke normen en waarden en ik kleed me klassiek. Ik neem het totaal niet serieus, soms heb ik mijn stinkalto dagen waarop ik naar school ga in de kleren waarin ik heb geslapen, op all stars en met een nightmare before christmastrui. Maar verder draag ik altijd hoge schoenen en nette / klassieke kleren. :y

Dinalfos 15-01-2009 19:07

Wat een unieke, inspirerende persoonlijkheden hebben jullie allemaal zeg. Ik ben zwaar, maar dan ook echt zwáár onder de indruk.

Carn 15-01-2009 19:15

ga jij eens braaf films kijken!

Uice 16-01-2009 23:02

Ik draag meestal een overhemd en een spijkerbroek. Mijn overhemden zijn oude kantooroverhemden van mijn opa, met een saai patroon erop, overhemden met een drukke print die tegen het flamboyante aanzit, of gewoon éénkleurige standaarddingen. T-shirts rood, zwart of wit. Zo af en toe draag ik goede colberts en pantalons. Vlak voor Kerst neemt mijn moeder me bij wijze van cadeau vaak mee naar dure kledingzaken waar ik normaal niets kan betalen en daar profiteer ik dan van.
Qua schoenen: 's zomers Vans en 's winters Prada's.
's Zomers als ik buiten ben vrijwel altijd een zonnebril, een gewone zwarte vierkante of een aviatorsbril uit de jaren '70.

Ik heb halflang haar en een kleine baard.

Ik studeer Media & Cultuur, ik heb regelmatig sociaal contact met een stuk of zes mensen en ik kijk veel films. Ik eet veel chips en borrelnootjes, ik drink veel energiedrank en ik kook bijna altijd extreem eenvoudig omdat ik lui ben.

Demise 17-01-2009 12:26

Mijn vriendin shopt voor me. Zo. Weet iedereen ook meteen waar ik die gewéldige kleurencombinaties (zwart is het nieuwe paars! offuh... andersom?) vandaan haal!

brokenbottle 21-01-2009 14:08

Ik draag het liefst vesten (in de winter)
Mijn stijl is alto
En ik neem het serieus
Ik besteed er heel veel tijd aan
Ik vind mode verschrikkelijk omdat iedereen daar in loopt!(niet orgineel)
En goth vind ik inspirerend

*oma* 21-01-2009 15:34

Citaat:

White Trash schreef: (Bericht 28672902)
Die schoenen zijn wel heel lelijk inderdaad. Verder komt mij smaak redelijk overeen met oma, dus wellicht ben ik uw werther's original tegenhanger opa.

Zeg maar jij hoor:).

White Trash 21-01-2009 15:50

ok dushi xxx

Paranoide 22-01-2009 01:49

Citaat:

tuttebel schreef: (Bericht 28728931)
dit topic werkt als honing op alto's. ofzoiets.(y)

Als Hot Topic op alto's, dan.

Tonsillitis 22-01-2009 15:33

ik ben als ik niet thuis ben eigenlijk altijd aan het werk op sets of op locatie, dus ik draag vrijwel alleen werkkleding/functionele kleding. maar dat hoeft niet perse saai te zijn. Als ik niet aan het werk ben dan draag ik hetzelfde omdat het hier in huis altijd koud is. als ik veel centen had liep ik waarschijnlijk in alleen maar kleding van north face, lols. als ik eens wat leuks ga doen dan kleed ik me wel netjes, maar ik zou niet weten hoe ik mijn kledingstijl zou moeten omschrijven. geloof ook niet dat ik me daar nog zo mee bezig houd sinds de ontdekking dat ik het toch vooral moet hebben van winddichte jacks en skibroeken over gewone broeken.

Mattso 31-01-2009 16:20

Wel ik ben een punk en ik neem het toch wel serieus ik besteed elke morgen zo'n 20 minuten om m'n mohawk op te zetten. Mij maakt het niet uit hoe anderen zich kleden en ook niet hoe ze denken over mijn stijl. Ik draag vooral zo van die skinny jeans waar ik mezelf in moet proppen maar die toch zo lekker zitten als je ze eenmaal aan hebt met dan een riem met studs, daarboven draag ik dan een t shirt met in de winter er nog een trui over en daarover dan m'n eigen bewerkte leren vest. Als schoenen draag ik gewoon versleten all-star achtige sportschoenen.

BellaMorte 10-02-2009 20:25

Chaosleefstijl. En geen enkel familielid die me daarin ongelijk zal geven.

lrs 11-02-2009 14:49

Citaat:

brokenbottle schreef: (Bericht 28774787)
Ik draag het liefst vesten (in de winter)
Mijn stijl is alto
En ik neem het serieus
Ik besteed er heel veel tijd aan
Ik vind mode verschrikkelijk omdat iedereen daar in loopt!(niet orgineel)
En goth vind ik inspirerend

Jammer voor je, maar gothic inspired meuk komt zelfs op de catwalk -> Gareth Pugh....

SacredRose 11-02-2009 22:04

in de zomer draag ik vaakbroeken waarvan een pijp laat maar zeggen tot mijn knie komt en de ander nog gewoon lang is.
en ik draag altijd een halsband.
mijn levenstijl is eigenlijk gewoon die van een anime otaku.

botulismf 11-02-2009 22:47

Kom op hey, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat dat soort mensen écht bestaat! :nono:

Avant-garde 11-02-2009 23:00

Citaat:

botulismf schreef: (Bericht 28875850)
Kom op hey, je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat dat soort mensen écht bestaat! :nono:

Na de shockdock over so called 'Furries' kan weinig me nog verbazen.

Meadow 11-02-2009 23:34

't liefst 4 lange rokken en een blouse/ouderwetsig shirt evt corsetding. Helaas werkt dat practisch niet altijd, en ben ik niet in het bezit van zoveel ruimte dat ik zodanig veel enorme rokken kan maken dat het elke dag zou kunnen. Maar victoriaanse style is zeker in de winter heerlijk warm en comfortabel. Dagelijks combineer ik klassiek, artistiek en casual. Je kunt me tegenkomen in hippyjeans en een coltrui, maar ook in pinstriperok met blouse. Net waar ik zin in heb. IIG altijd stijlvol, verzorgd, en colormatched. Uiterlijk = visitekaartje (lang leve psychologisch onderzoek :P).

En uiteraard wordt er een gedeelte zelf ontworpen :).

Paranoide 12-02-2009 01:17

Uiteraard.

Hernuel Fan 12-02-2009 13:38

Citaat:

Meadow schreef: (Bericht 28876256)
victoriaanse style

foto's!
k kan me er weinig bij voorstellen nl

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.