![]() |
even invullen ?
1 ben je bi hetero gay lesbi ?
ben je sex verslaafd ja of nee ? doe je aan pijpen of beffen ? wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? en wat is het vervelends ? heb je een relatie ? scheer jij je geslacht kaal? moet jou partner het geslacht kaal hebben ? wat zou je nooit doen op sex gebied ? zal je aan one stand doen ? ben je ooit wel is vreemd gegaan ? nog meer info die je kwijt wilt ? groetjes en bedankt voor infullen ! |
1 ben je bi hetero gay lesbi ? hetero
ben je sex verslaafd ja of nee ? nee doe je aan pijpen of beffen? Jah, allebei wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? Trio en wat is het vervelends ? Uh... nog niks :P heb je een relatie ? Nee scheer jij je geslacht kaal? Neej, streepje nog meer info die je kwijt wilt ? Haaaaj :D |
1 ben je bi hetero gay lesbi ?ja
ben je sex verslaafd ja of nee ? nee, en ook niet seksverslaafd. doe je aan pijpen of beffen ? pijpen. wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? euh.. een orgasme? en wat is het vervelends ?vervelendst. heb je een relatie ?ja scheer jij je geslacht kaal? 'kaal' is relatief. nog meer info die je kwijt wilt ?Je krijgt van mij de Forumer Van De Maand - badge. groetjes en bedankt voor infullen ! asjeblieft. |
1 ben je bi hetero gay lesbi ?
Hetero. ben je sex verslaafd ja of nee ? Ja :bloos: doe je aan pijpen of beffen? Nee http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/icon8.gif wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? Gangrape :o en wat is het vervelends ? Veilige consensuele seks in de missionarispositie http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/icon8.gif heb je een relatie ? Nee. scheer jij je geslacht kaal? Altijd :bloos: nog meer info die je kwijt wilt ? Ik heb AIDS :bloos: |
Citaat:
harttelijk bedankt intresant om te lezen. |
:D
|
Dankjewel/alstjeblieft. Waarom wil je het eigenlijk weten?
|
ben nieuwgierig !
|
Vul hem anders eerst eens zelf in? Wel zo eerlijk.
|
1 ben je bi hetero gay lesbi ? *100% hetero*
ben je sex verslaafd ja of nee ? *Nee* ben niet sex verslaafd doe je aan pijpen of beffen ? *beffen zal ik doen ja als ik meid had* wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? * niks ben maagd* en wat is het vervelends ? *Uhm dat een homo aan me kont zat heb je een relatie ? * Nee heb geen relatie scheer jij je geslacht kaal? *nee moet jou partner het geslacht kaal hebben ? *nee hoef ze niet maar zou fijn zijn wat zou je nooit doen op sex gebied ? *poep sex enzo zal je aan one stand doen ? *nee niet voor 1 keer nee wel met vaste partner ben je ooit wel is vreemd gegaan ? * nee zeker nooit vreemd gegaan nog meer info die je kwijt wilt ? *nee wil niks meer kwijt groetjes en bedankt voor infullen ! *graag gedaan. |
Citaat:
|
Waarom is de hele vragenlijst nu ineens verandert dan :O
|
Citaat:
|
WTH is een one stand -O-
|
one stand voor 1 keer
|
dat moet in de krant :P
|
ja he nou wel mijn naam er bij vermelden dan
|
1 ben je bi hetero gay lesbi ? Hetero.
ben je sex verslaafd ja of nee ? Nee. doe je aan pijpen of beffen ? Ik doe aan beffen en gepijpt worden. wat is het mooiste wat je op sex gebied heb mee gemaakt ? Dat weet ik zo gauw niet. en wat is het vervelends ? Seks met mijn eerste vriendin, toen ik zestien was. Rampzalige onzin. heb je een relatie ? Nee. scheer jij je geslacht kaal? Nee. moet jou partner het geslacht kaal hebben ? Nee. wat zou je nooit doen op sex gebied ? Verkrachten. zal je aan one stand doen ? Ja, zulks heb ik weleens gedaan, al ging dat niet bepaald ver. ben je ooit wel is vreemd gegaan ? Nee. |
Citaat:
|
:D <3
|
nee heb geen kut
|
Dus je vriendin hoeft er ook geen?
|
wel kut niet kaal te scheren slimmerd :P
|
Je zegt dat je niets kan eisen wat je zelf ook niet hebt. Dat is onzin, want jij bent een manneke en zij een vrouwtje, dus het is juist de bedoeling dat jullie dingen hebben die de ander niet heeft. Ik neem aan dat je ook liever hebt dat ze haar oksels en benen scheert.
|
ja wel ja
|
Nou dan!
|
heb veranderd thanks
|
grappig :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten eerste, one stand? bedoel je daar oen night stand mee ? En Ten tweede, een one night stand heb je niet met een vaste partner :confused |
Ontopic blijven zal lastig zijn, dus slotje. Sorry francisco. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |