![]() |
Canvas
Jongens, omdat ik dacht dat het wel onder dit kopje vermeld kon worden, wilde ik even vragen wie er ervaring heeft met het drukken op canvas, of heeft laten doen.
Ik wil een foto op canvas plaatsen, maar heb nog geen voorbeelden kunnen zien hoe en foto er zo uit komt te zien. Mijn foto is zeg maar al in de kleur sepia, dus dit kan zo gelaten worden, maar zijn aanbieders van canvassites ook in het bezit van gereedschap om omgevingen in fotos te verwijderen zodat alleen 1 persoon op de canvas doek terecht komt? met vriendelijke groet, duikerin |
Hoi Duikerin,
Ik heb laatst een canvas doek besteld bij www.canvasopjekamer.nl Echt onwijs goed kwaliteit gewoon. Ik had een 70x100 doek. En het resultaat was echt super scherp, echt mooi. Dit formaat is nu in de aanbieding, dus dat scheelt ook weer. Ik heb even gekeken op hun website: canvasopjekamer.nl en zij bieden ook aan om dit vrijstaand te maken. Dit kost alleen wel iets extra. Misschien kan je ze even mailen om te vragen of ze even willen helpen? Ze hebben ook een kwaliteits garantie, dus ik denk dat dat wel goed moet zitten met de kwaliteit van die doeken.. Nja succes met zoeken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |