![]() |
The Mentalist
Afgelopen donderdag begonnen met een dubbele aflevering. Vond het heel leuk en gaaf, ik blijf kijken. (y) Hele leuke cast ook.
:cool: Elke donderdag 21:30, SBS6. |
Als ik er aan denk blijf ik het ook kijken denk ik :) Vond de eerste 2 afleveringen goed, al is het ergens wel vervelend dat hij al snel weet hoe het ongeveer zit.
|
was blij verrast moet ik zeggen vond het erg leuk om naar te kijken. Kan alleen normaal niet op donderdag kijken dus downloaden dan maar :)
|
Ik maak er wellicht ook een download van. :)
@ justhanna, bepaalde dingen die hij weet vind ik wat ongeloofwaardig en meer helderziendheid, zem oeten niet overdrijven met zijn analyses :p |
Goede serie (heb alle 10 de afleveringen al gezien) , elke aflevering wordt je weer verrast!
Deze week gaat het weer verder in Amerika |
Wel aardige serie paar afleveringen van gezien ondertussen en erg boeiend.
En Simon Baker blijft altijd leuk:bloos: |
Saai (N)
Verder vind ik de marketing van SBS6 zo geweldig: NEDERLAND IS IN DE BAN VAN THE MENTALIST!!!!!!!!!~~~!!!!!!!!! Eh ja, alsof de volledige Nederlandse bevolking unaniem een petitie hebben getekend en bij Balkenende ingediend om the mentalist op de buis te krijgen. (N) |
Oh ja, sbs is zó irritant met dat soort uitspraken. (n)
|
Eerste 2 afleveringen toevallig gekeken, dus zonder info of reclame oid vooraf en aangenaam verrast.
|
Het lijkt me een hele leuke serie, maar ik moet altijd werken op donderdagavond en kan 't niet volgen :(
|
Ja ik vond het ook erg leuk :)
En inderdaad Simon Baker <33 |
Ik vind hem echt onaantrekkelijk ;x de serie is wel ok, niet bijzonder ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |