![]() |
Ik kan geen enkele MSN downloaden
Beste mensen, ik verstuur dit bericht uit wanhoop. Ik heb nu 5 jaar een pc; Dell + windows xp.
Ik heb de pc pas nog geformatteerd, dus alles erafgegooid. Nu heb ik weer verbinding met het internet, maar ik kan msn niet downloaden. Ik heb geprobeert het programma te downloaden, maar telkens krijg ik een bericht met dat er een fout is opgetreden en dat ik deze fout kan verhelpen door het opnieuw te downloaden. (de versie was 'windows live messenger') Ook als ik probeer MSN 7.5 te downloaden krijg ik automatisch een update naar 'windows live messenger' en die kan ie dan weer niet downloaden. Wie kan mij helpen? |
Cookie's toelaten misschien waar dat staat zou ik niet weten heb vista
Ik heb msn 7.5 gehackt :P zo dat ik m kan gebruiken op vista |
Ik kan je niet meteen helpen, maar misschien je wel enkele alternatieve geven:
- op Windows XP heb je normaal ook Windows Messenger staan (die kan je installeren via het configuratiescherm > software > windowscomponenten) - er bestaat alternatieve software voor MSN: emesene, Pidgin, ... Alleen kan je met hetgene wat ik hier geef, niet van de toeters en bellen van MSN 'genieten'; ik heb het liever zo, maar dat ben ik natuurlijk. Wat je ook kan proberen is op een andere pc te downloaden en het installatiebestand over te zetten. Wees ook zeker dat je de installatie van Microsoft zelf haalt en niet van een of andere onbekende site; dus enkel vanop deze pagina: http://get.live.com/messenger/ |
Krijg je de foutmedling tjdens installatie?
Het klinkt mischien gek, maar doe je virus-scanner eens uit en probeer dan nogeens te installeren.. |
Hartelijk dank voor jullie steun mensen, ik ga nu alles proberen!
Sam |
Als het bovenstaande niet lukt zou je als tijdelijke optie www.ebuddy.com kunnen gebruiken.
|
Het is gelukt, omdat windows xp service pack 1 er nog op stond waren er niet voldoende drivers voor msn. Ik heb nu windows xp service pack 2 (SP2) gedownload, en alles doet het; inclusief msn.
Bedankt! |
Kun je beter SP3 installeren, dat is de laatste nieuwe.
|
Ik kan geen een msn meer dowloaden,, had msn 9.0 verwijderd omdat ik een andere wou maar ik ben bang dat ik te veel heb verwijderd.
Want als ik 7.0, t/m 8.5 download zegt ie dat ik een nieuwere versie als der op heb staan .. en bij sommige krijg ikook een foutmelding ,, foutcode 1603 dacht ik.. geen 1 msn kan k downloaden.. dus ik weet neit wat ik moet doen :O Wie kan mij helpen ? |
Citaat:
|
Probeer msn downloaden Daar kan je alle msn versies downloaden. Ik heb al 9.0 gedownload vandaar en ga nu de nieuwste msn downloaden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |