![]() |
Verliefd
Hallo Mensen ,
Ik ben verliefd op een meid ( 15 ) alleen ze is de dochter van de vriendin van me vader! Ze lacht wel is naar me en maakt veel oog-contact met me en we kunnen het heel erg goed met elkaar vinden! Wat nou echter het probleem is dat ik héél erg verlegen ben. Kunnen jullie me misschien wat Tips geven? Groetjes , Traceur. |
Vraag of je haar kamer eens mag zien
|
Spreek eens af om samen iets te doen, gewoon iets simpels. Dan kun je haar in ieder geval beter leren kennen. De rest komt later.
|
Je hebt in principe al reden genoeg om haar te leren kennen aangezien het de dochter van de vriendin van je vader is. Je kan gewoon wat leuks gaan doen, maar ik zou er zeker geen vaart achter zetten.
|
Houd er rekening mee dat als het niet werkt je haar toch moet blijven zien omdat ze nou eenmaal de dochter van de vriendin van je vader is... En andersom, als het tussen je vader en z'n vriendin stuk loopt word het voor jullie waarschijnlijk ook niet echt makkelijk om contact te houden.
En verder kun je idd het beste gewoon iets simpels gaan doen samen, het er niet te dik bovenop leggen zodat jullie allebei altijd nog een uitweg hebben. |
Hartstikke bedankt voor de tips :D
|
kijk het zou erger zijn als je vader haar leuk zou vinden, en jij haar moeder.
Denk eens na! je zou zomaar je eigen opa kunnen worden ;x |
mijn vader kent jou moeder, mag ik een keertje bij jou thuis? XD
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |