![]() |
kosten sportschool
Hallo, wat betalen julie voor een abonnement op de sportschool? Het is nogal prijzig in mijn omgeving.
|
|
Ik zat in mijn eigen dorp bij een sportschool alleen voor vrouwen. Ze hebben daar wel fitness apparaten, maar niet zoveel, bovendien kwam ik zelf voor de groepslessen, die ze elke dag van 18.00-22.00u geven. (De meeste uit het Les Mills systeem: bodyjam, bodypump, bodystep etc.)
Ik betaalde als student 30 euro per maand voor onbeperkt gebruik. Als niet student is het ongeveer 40 euro per maand. Toen ik destijds in Leeuwarden studeerde, had ik een speciale sportpas. Hierbij kon ik voor 120 euro per jaar onbeperkt fitnessen (afhankelijk van de sportschool ook nog groepslessen). Elke studiestad heeft volgens mij wel zoiets, dus als je studeert in een grote stad, kijk dit dan ook even na :) |
Hm, in Eindhoven kun je ook via de TU (ook als je op een HBO zit daar) sporten voor heel weinig per jaar. Het precieze bedrag weet ik niet meer.
|
Ik heb een abonnement bij een all-in bedrijf: naast fitness ook groepslessen, een ijsbaan, een subtropisch zwemparadijs, squash- en ricochet, sauna, zonnebanken e.d. Ik betaal €48 per maand hiervoor (en ik ga bijna nooit.. :S) en dat is inclusief studentenkorting, want normaal is dat €55 per maand.
|
49 euro
|
fitness studentenabbo. Alleen gebruik makend van begeleiding en apparatuur. (geen sauna) 19.50 p/m
|
Citaat:
Zelf heb ik een abbo van 32 euro in de maand bij een sportschool hier in de buurt, maar dat zou je kan hier ook abbo's nemen van 2 jaar en dan betaal je iets van 20 euro per maand. |
Citaat:
16 euro in de maand geloof ik, en het is verre van pauper. Wel minimaal een jaar. |
37 euro.
Kan je één keer per week, gebruik maken van alle lessen, fitnessapparatuur, sauna, stoombad etc. |
Ik had een abbo via de hogeschool bij de universiteit in Nijmegen. 60 of 80 euro per jaar dacht ik voor onbeperkt sporten. Als je op een hoge school of uni zit of er ooit heen gaat zou ik er zeker even naarkijken want dat scheelt wel veel.
|
€34,00 per maand voor onbeperkt gebruik. Er zijn geen studentenprijzen.
Er zijn alleen groepslessen, grotendeels van Les Mills, net als bij x-spekkie-x. |
Ik sport bij het univ sportcentrum voor €120,- per jaar
|
ik betaal 30 euro per maand voor onbeperkt kickboksen(martial arts , worstelen, ect) en fitness bij mijn sportschool (Y)
|
ACLO in groningen, voor iedereen die Student is dacht ik.
49 euro per jaar. Onbeperkt sporten ( ook zwemmen! ) tennis, squash etc. en je kunt deelnemen aan cursussen. |
Maar voor de fitness betaal je bij de ACLO nog eens iets van 60 euro per jaar erbij.
|
Als student betaal ik 45,50 voor een 3-maanden abbo, onbeperkt fitnessen in het sportcentrum van de universiteit.
|
Citaat:
|
19,95
Maar dan mag ik alleen tussen 09.00 - 16.00 komen, daluren dus. Wel onbeperkt. |
bij ons is de begeleiding alleen goed als je een meisje bent...zegt dat genoeg?
|
€45,- per maand, onbeperkt incl. zonnebank. Ik vind het niet duur.
|
17,95. Onbeperkt sporten
|
39 euro per maand voor 2x per week, geloof ik.
Een van de redenen waarom ik geen lid ben :p |
Citaat:
Bij mijn sportschool is er ook vrijwel niks aan begeleiding, alleen als je erom vraagt. Opzich vind ik het niet erg aangezien ik zelf denk meer kennis van conditietraining, periodisering, fysiologie en anatomieheb dan die knakkers die er rondlopen. Maar toch is het wel leuk om het er eens met ze over te hebben, van andere inzichten kan je altijd wel leren. |
Citaat:
Ik heb momenteel geen abonnement.. Twee jaar lid geweest van Achmea healtcentre en één jaar bij fitplaza. Bij laatstegnoemde betaalde ik zo'n 50 euro per maand voor eenmaal per week fitnessen :rolleyes: Het was nogal luxe en hip, en dat zag je in de prijs terug. Als ik nu een abonnement neem, ga ik in Zernike sporten (ACLO, Groningen). |
Citaat:
|
ow en ik sport bij fitness first trouwens, hebben ze nu ook studentenabo's
|
Citaat:
hmm weet ik zo niet... voor mij niet dacht ik. maar ik zit zelf op 't HIS @ Zernike. dus ik kan zowiezo al heel veel gratis sporten. ( fitnescentrum in school, en 't zwembad natuurlijk en nog wat zalen) spreekt voor zich. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |