![]() |
Penis van huisgenoot
Een huisgenoot van mij waar ik erg goed mee op kan schieten blijkt een gigantisch grote penis te hebben (met mijn eigen ogen gezien, maar we hebben niks gedaan ofzo). Volgens mij zowat 25 of 30 cm en superdik. Het kwam ter sprake omdat ie het zelf vrij lastig vindt.
Sindsdien heb ik zoiets van, wow hoe zou dat voelen?? Hij is nog single... weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken :bloos: |
aan je foto te zien moet dat niet al te moeilijk zijn.
|
Als hij aan jou zijn penis laat zien, dan is de kans groot dat hij daar wel meer mee wil doen.
|
Wat Frankrijk zegt lijkt me overduidelijk.
|
klim er bovenop, hij zal echt niet tegenstribbelen :')
|
Ik zeg niet dat ik wil neuken (nou, misschien stiekem wel), ik wil ook geen vriend ofzo. Maar sinds ik dat gezien heb kan ik t niet uit mn hoofd krijgen. Was echt megagaaf om te zien....:bloos:
|
Je wil hem voelen
niet neuken maar toch weer wel. k niels. |
Maar ik bedoel dat ik niet weet of ik nog een keer kan vragen of ik m mag zien.........
De eertse keer was gewoon uit interesse zeg maar, niet omdat ik geil was.:s |
hij zit ook bij een praatgroep voor mensen met een grote penis.
|
voelen en niet neuken: dildo
|
Uhm, maak er een dolle avond van met heul veul drank. Allicht dat je hem dan je bed in kan sleuren.
|
Inderdaad, stel een avondje voor met drank en wie weet wat er van komt. ;) Als je 'm wil voelen, moet je het ook maar gewoon proberen.
|
allright! ik ga er voor! :D *O*
|
laat je ook ff weten hoe het is afgelopen ;)?
|
Misschien is dit wel een `once in a lifetime opportunity` voor een vrouw. Was die 25-30cm in erectie of in slappe toestand Als ie 25-30 cm in erectie is is het al megagroot, laat staan in erectie. En als ie in erectie was, dan was hij toch wel opgewonden van je= Of had hij jou niet gezien=
|
Omfg dat klinkt eerder pijnlijk dan kinky. Maar eh, als je het wil uitproberen, versieren die handel (zou moeten lukken, iig voor een ONS), en anders gewoon blijven fantaseren ofzo?
|
Nog een tip: trek wat spannends aan en zeg op een sensuele manier tegen hem: ''Hee, wat dacht je er van, jij en ik op de wip?''
Succes. *O* |
Citaat:
|
drie, volgens zijn profiel :p
|
ben benieuwd hoe dit afloopt: succes
|
Ik denk dat ik ga vragen hoe groot ie nou eigenlijk is om het ijs te breken zeg maar...
|
Citaat:
Jij:''weet je nog dat je vorige keer je penis aan mij hebt laten zien?'' Hij:''Jaha, dat weet ik nog'' Jij: ''Hoe groot is ie nou precies?'' Hij:''25/30 cm'' Jij:''Kan je hem nog een keer laten zien?'' Hij: ''Ja hoor, [laat penis zien] dit is um.'' Jij: ''wil je m'n vagina zien?'' Hij: Ja hoor'' Jij: [laat um zien] ''Dit is um.'' [Loop nu op een spannende, sensuele manier naar hem toe en doe je shirt uit. Gezien je foto zal hij nu toehappen; dus eerst een beetje zoenen, dan ergens comfortabel gaan liggen met z'n 2,condoompjes gebruiken, en de rest spreekt voor zich] Succes *O* Om het eventueel nog spannender te maken kan je een camera positioneren en dit vervolgens op het web zetten. |
omg :D /fail
|
You show me yours I'll show you mihihiiiine. (8)
|
Is dit serieus? ;D
Zuip samen een fles drank op ga een film kijken kruip dicht tegen hem aan en de rest komt vanzelf :p |
Citaat:
|
Citaat:
Verder lijkt het me nogal pijnlijk. Maar succes er mee. |
Ja, straks ben je helemaal uitgerekt en is hij de enige met wie je je hele leven nog fatsoenlijk seks kan hebben.
;) |
Citaat:
|
jezus fucking crist Frankrijk, jij komt zeker niet veel buiten?
|
hoewel ik er wel mee eens ben dat het op het internet moet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wintopic.
|
hahaahahahhaha:D
|
Als ik je huisgenoot was, wist ik het wel! :bloos:
|
Citaat:
|
Nou als je zo'n lomp topic start zou ik hem er van verdriet nog niet inrammen.
|
Citaat:
maar ja, benieuwd hoe dit afloopt:D |
Ik laat het nog even open, maar ooit is dit wel slotje-waardig. ;)
|
oh hij blijft nog eventjes open.. dit keer wil ik de opmerking maken:
Hoi Niels :D |
:d:d:d
...... |
omg :D :D
|
Jaaaa en verhalen dus nu??
|
hoe is het afgelopen?
|
waarschijnlijk met een trip naar het ziekenhuis en 100 hechtingen
|
Citaat:
|
mag ik even de tijd nemen??? dat gaat niet zo snel...
|
Citaat:
|
ik vind van 18:17 gisteravond tot nu wel tijd zat eah ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |