![]() |
Vertel in dit topic over dingen die je kunt waarderen
Ik kan mijn leven op dit moment wel waarderen. (y)
|
Dit plaatje dat bij iemand op het toilet hing :D
http://i103.photobucket.com/albums/m...DSC00319-2.jpg |
Dit topic :)
|
Citaat:
Definitieve plannen voor Italië.(y) |
Ik kan mijn leven ook waarderen. Want ik ken allerlei interessante mensen, woon in een belachelijk fijne stad en doe de gaafste studie ter wereld.
En op kleinere schaal kan ik waarderen dat ik een vak gehaald heb, terwijl ik dacht dat ik 'm sowieso moest herkansen. Want bij het eindpaper had ik per ongeluk een belangrijk onderdeel niet ingeleverd, maar de docent vond mijn verhaal heel origineel en opmerkzaam dus toen kreeg ik alsnog een 7,5 (y) |
ik hou heel erg van lasagne met heeeeeeeel veel groenten en oude kaas. maar eigenlijk is dat valsspelen, want bijna alles is lekker met oude kaas. en alle groenten zijn fucking lekker. dus het kan dan alleen fout gaan met de lasagne, maar ja, lasagne hè? daar kan je niet zo veel fout aan doen.
en ik hou van hele koude blikjes coca cola. en ik hou van zo lekker in een warm huis binnenstappen als het buiten -zoveel is, zoals nu. en ik hou van kindjes die heel enthousiast aan het schaatsen zijn en die rondlopen met een slee onder hun arm. :hartje: |
Kaas! Boerenkaas met komijn. Oh, en kaas dat stinkt maar heerlijk is <3
Ik hou gewoon van kaas, en dat kan ik wel waarderen *o* |
Citaat:
|
Mijn moeder begon heel enthousiast te ratelen toen ik dr belde voor iets toen ik kookte. :D
|
Er is een hele mooie documentaire over het heelal op National Geographic. <3
|
Ik waardeer Chris Carrabba :bloos:
|
Ik kan het ook waarderen dat het koud is, want dat betekent dat we van de zomer waarschijnlijk kilo's fijn weer krijgen en ik woon op vijf minuten loopafstand van het Amsterdamse Bos (Y)
|
mijn katten apporteren :eek: *O*
|
Citaat:
|
Ik waardeer OV dat netjes op tijd rijdt en autobestuurders die fietsers/voetgangers voor laten gaan bij 't oversteken.
|
Ik kan alleen de relatie met mijn vriendje waarderen, verder niks.
|
Japanse puzzels. (y)
|
Dat mijn docent vandaag heel positief was over mijn werk en dat eigenlijk iedereen dat wel was. Toffe klas, lieve medestudenten, en een hele lieve studieloopbaancoach die me even gerust wist te stellen. Ja, ik voel me toch best wel op mijn plaats, al blijf ik het eng vinden.
|
Nieuwe vrienden, als ik ze al zo mag noemen, op de uni :D
|
Dat ik allemaal vrienden heb en dat ik zo'n lief vriendje heb en dat ik door een leraar ben gevraagd om in het driekoningenspel te spelen terwijl dat eigenlijk alleen door leraren wordt gespeeld maar hij vond me zo'n goeie maria. En dat ik 14 februari naar mijn vriendje in Londen ga. En dat mijn haar mooi zit.
|
Alleen thuis, <3.
|
Ik kan zitten op het station op de schoot van mijn vriendje wel waarderen <3 :Bloos:
|
En die reclame van de FBTO kan ik stiekum wel waarderen, want de stem van Bennie Jolink wordt er in gebruikt :Bloos:
|
Deze week 8 uur per dag mogen werken en zaterdag ook overwerken voor muy pesos = ka-ching
|
Citaat:
|
muy is toch meer? dat bedoel ik in ieder geval.
|
Nee muy is zoiets als heel (erg). Meer is más maar volgens mij moet je er dan nog wel iets bij zetten. Bwuh, teveel vergeten van Spaans (n)
|
ohja mas. mijn kennis van spaans komt van scrubs :D
wat offtopic. ik kan poezen wel waarderen. en vechten met de man. |
Ik kan op dit moment niet zoveel waarderen.
Oh nouja, ik kan mn nieuwe kamer eigenlijk wel belachelijk veel waarderen. Vanmorgen tien minuten voor college weggegaan <3 |
Mijn avond :bloos: en bepaalde mensen :(
|
Om 11 uur opstaan, anderhalf uur in bad liggen met een slecht boek en een kop thee terwijl mijn kat op de badmat ligt te soezelen, ontbijten met warme broodjes die mam voor me heeft gemaakt, forumen, chocola eten en Canto Obstinato luisteren en pas om 2 uur op weg hoeven naar school. Prrrr. Wat een heerlijke dag. Ik kan deze hele dag nu al waarderen. Op school hoef ik trouwens alleen maar anderhalf uur met een bijl in een stuk eikenhout te hakken, we maken bij handvaardigheid met zijn allen een schaakspel. Heel groot en van eikenhout. Met bijlen. Heel fijn allemaal. En daarna bij vrienden chillen en doen of we wiskunde maken :cool:
|
Iemand. :bloos:
|
Een lief mailtje dat ik vandaag van A. kreeg, dat ik vanavond A. ga bellen, dat A. zo lief is. Ik kan A. wel waarderen. :bloos:
|
Dan kan ik D, wel waarderen
:bloos: |
Dat is over een week min een uur in Stockholm ben. :bloos: En de jas die ik heb gekocht, die me ondanks dat het mijn smaak totaal niet is, me erg bevalt.
|
Ooh en stroopkoekjes! En ik kan Fizzles ava heel erg waarderen want hij is heel erg fizzelig. :bloos:
|
Ik kan dan I wel waarderen. :)
|
Ilse? Ivonne?
|
Allebei niet.
|
Iris? Irma?
|
>wsz
|
|
Als dingen niet lukken en dan uiteindelijk toch wel :cool:
|
Mijn msngesprekken de afgelopen dagen..
|
Werken, dan schaatsen met vrienden en uiteten. (y)
|
Knappe kapsters. Waarom heb ik al die tijd bij die oude vent gezeten?
|
Ik kan de net gebakken taart vast wel waarderen : ) (appel-kruimeltaart)
|
Ik kan het wel waarderen dat een volgepropte backpack maar elf kilo weegt. Ook kan ik wel waardeen dat mijn structuurschets ruim voldoende is en ik er dus voorlopig geen omkijken meer naar heb. Dat ik dadelijk spelletjes ga spelen bij K kan ik wel waarderen, dat ik daar met de bus heen ga ipv met de fiets ook en dat ik daarna ga slapen bij svvriendje ook. En eigenlijk nog wel veel meer maar ik ben te lui alles op te schrijven.
|
weekend! (y)
|
Dat ik niet volgende week maar de week daarna twee weken geen les heb kan ik wel waarderen. Dat ik (alweer) mijn werk bij de open dag van school mag showen kan ik wel waarderen. En met ijzerdraad prutsen waardeer ik ook wel. Ook ben ik nog steeds heel blij met A. :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |