Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   favo hardcore dj's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1734313)

BlackTiger 06-01-2009 10:50

favo hardcore dj's

Hallo allemaal,
voor degene die naar hardcore luisteren, was ik benieuwd: wat zijn jullie favoriete hardcore dj's?
Die van mij zijn:
-Angerfist
-DJ Nosferatu
-Negative A
-Evil Activities
-Javi Boss

capibara 06-01-2009 15:53

Dj's zijn overrated.
http://www.discogs.com/image/A-15640-1140877187.jpeg

Hakuna 06-01-2009 19:24

De meeste van alle house, techno en dance muziek die je op de albums hoort worden niet door Dj's gemaakt, maar door muzikanten. De Dj's draaien de platen alleen maar in de disco's of dance feesten.

Slechts sommige Dj's maken in eigen studio's eigen producties mbv sample apparatuur en keyboards.

Ymir 06-01-2009 20:28

DJ Burzum

Shoarm 06-01-2009 22:15

Ik vind slechts zijn sideproject met MC Jesus' Tod het luisteren waard.

Reverend 07-01-2009 11:16

Art of fighters.

mrboot 07-01-2009 16:02

the dj producer, held _0_

verder kunnen panic, weirdo, waxweazle, predator en tha playah aardig plaatjes draaien. de enkele nummers die producer (en dj) kasparov gemaakt heeft zijn ook best goed (Y)

capibara 07-01-2009 18:05

Godver, wat viel producer een tijd terug smerig tegen. 1300 in een dozijn ukcore met teveel buttugly breaks.

mrboot 07-01-2009 18:38

mja...dat kan :p op intoxicated zette hij wel een keiharde knalset neer ...veel oud deathchant werk geloof ik (y)

Avant-garde 08-01-2009 09:48

Simon Underground
Matt Green

Malfunction 08-01-2009 23:26

DJ C.O.S.

True Till Death is verreweg het hardste nummer.

Corossi 11-01-2009 15:43

Goh toch nog wel mensen hier die weten wat in Nederland hardcore hoort te betekenen :)
Ik zag altijd al wel dat andere hardcore topic voorbijkomen (van punk ofzo? nooit in verdiept behalve op Wikipedia :D)

Pff favo hardcore DJ's blijft lastig lastig...

Maar OK mijn favo... In ieder geval de gasten uit de Enzyme stal :D. Favo daarvan zijn voor mij dan Nosferatu, Ophidian, Mindustries en The Outside Agency.

Verder uhm, The Headbanger, Unexist, D-Passion, Art of Fighters, Promo, Tommyknocker, Weapon X, Javi Boss, Negative A....

Reverend 11-01-2009 17:24

Mechanicman trouwens ook, hoewel dat toch meer naar terror neigt.

Malfunction 12-01-2009 18:23

Citaat:

Corossi schreef: (Bericht 28727629)
Goh toch nog wel mensen hier die weten wat in Nederland hardcore hoort te betekenen :)
Ik zag altijd al wel dat andere hardcore topic voorbijkomen (van punk ofzo? nooit in verdiept behalve op Wikipedia :D)

Verdiep je er een eens in, weet je meteen waar de term uberhaupt vandaan komt.

smokeandchoke 12-01-2009 19:17

Goed spul hoor wat C.O.S. heeft uitgebracht op de "the one thing that still holds true" LP staan alleen maar hitjes.

Balthasar 12-01-2009 22:31

Citaat:

Cornel schreef: (Bericht 28705674)
De meeste van alle house, techno en dance muziek die je op de albums hoort worden niet door Dj's gemaakt, maar door muzikanten. De Dj's draaien de platen alleen maar in de disco's of dance feesten.

Slechts sommige Dj's maken in eigen studio's eigen producties mbv sample apparatuur en keyboards.

Thanks Cornelpedia!

mrboot 13-01-2009 13:55

De releases van Project Omeaga zijn ook wel heel erg vet...soort van mix tussen (hard)techno en hardcore.

Avant-garde 14-01-2009 21:52

Citaat:

Corossi schreef: (Bericht 28727629)

Pff favo hardcore DJ's blijft lastig lastig...

Maar OK mijn favo... In ieder geval de gasten uit de Enzyme stal :D. Favo daarvan zijn voor mij dan Nosferatu, Ophidian, Mindustries en The Outside Agency.

Verder uhm, The Headbanger, Unexist, D-Passion, Art of Fighters, Promo, Tommyknocker, Weapon X, Javi Boss, Negative A....

Geen zin om me er in te verdiepen, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar enige relatie is tussen Enzyme en The Outside Agency.

** 14-01-2009 23:19

Neophyte -> I Will Have That Power

mrboot 15-01-2009 19:11

Citaat:

Avant-garde schreef: (Bericht 28744274)
Geen zin om me er in te verdiepen, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar enige relatie is tussen Enzyme en The Outside Agency.

Ze hebben ooit een paar tracks uitgebracht op het Enzyme Vip label, maar dat waren ook de enige. Dus om nou te zeggen dat TOA uit de Enzyme stal komt..nee, maar ik vind het niet onvoorstelbaar, omdat veel van zulke takkeherrie wel op het Enzyme label uitgebracht wordt ;)

Corossi 15-01-2009 19:26

Citaat:

Avant-garde schreef: (Bericht 28744274)

Citaat:

mrboot schreef: (Bericht 28749168)
Ze hebben ooit een paar tracks uitgebracht op het Enzyme Vip label, maar dat waren ook de enige. Dus om nou te zeggen dat TOA uit de Enzyme stal komt..nee, maar ik vind het niet onvoorstelbaar, omdat veel van zulke takkeherrie wel op het Enzyme label uitgebracht wordt ;)

Woops foutje idd ;) Welke DJ hoort niet het rijtje thuis? :)
Er zijn inderdaad wel een aantal tracks van The Outside Agency te vinden op wat Enzyme vinyls/cd's

Citaat:

Malfunction schreef: (Bericht 28733131)
Verdiep je er een eens in, weet je meteen waar de term uberhaupt vandaan komt.

Ga ik zeker doen wat ik erger me er eigenlijk altijd gruwelijk aan. Eerst wat stageverslagen afmaken dan ga ik op onderzoek uit.

Vaag weet ik iets dat het met "harde kern" (goh vertalen is moeilijk) te maken heeft, maar dit is nu niet alleen bij deze hardcore, punk hardcore etc. maar ook andere genres zijn hardcore kant heeft. Maar goed gebrabbel gebrabbel, ik ga binnenkort eens rondsnuffelen.

Ow ennehh Drokz natuurlijk :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.