![]() |
favo hardcore dj's
Hallo allemaal,
voor degene die naar hardcore luisteren, was ik benieuwd: wat zijn jullie favoriete hardcore dj's? Die van mij zijn: -Angerfist -DJ Nosferatu -Negative A -Evil Activities -Javi Boss |
Dj's zijn overrated.
http://www.discogs.com/image/A-15640-1140877187.jpeg |
De meeste van alle house, techno en dance muziek die je op de albums hoort worden niet door Dj's gemaakt, maar door muzikanten. De Dj's draaien de platen alleen maar in de disco's of dance feesten.
Slechts sommige Dj's maken in eigen studio's eigen producties mbv sample apparatuur en keyboards. |
DJ Burzum
|
Ik vind slechts zijn sideproject met MC Jesus' Tod het luisteren waard.
|
Art of fighters.
|
the dj producer, held _0_
verder kunnen panic, weirdo, waxweazle, predator en tha playah aardig plaatjes draaien. de enkele nummers die producer (en dj) kasparov gemaakt heeft zijn ook best goed (Y) |
Godver, wat viel producer een tijd terug smerig tegen. 1300 in een dozijn ukcore met teveel buttugly breaks.
|
mja...dat kan :p op intoxicated zette hij wel een keiharde knalset neer ...veel oud deathchant werk geloof ik (y)
|
Simon Underground
Matt Green |
DJ C.O.S.
True Till Death is verreweg het hardste nummer. |
Goh toch nog wel mensen hier die weten wat in Nederland hardcore hoort te betekenen :)
Ik zag altijd al wel dat andere hardcore topic voorbijkomen (van punk ofzo? nooit in verdiept behalve op Wikipedia :D) Pff favo hardcore DJ's blijft lastig lastig... Maar OK mijn favo... In ieder geval de gasten uit de Enzyme stal :D. Favo daarvan zijn voor mij dan Nosferatu, Ophidian, Mindustries en The Outside Agency. Verder uhm, The Headbanger, Unexist, D-Passion, Art of Fighters, Promo, Tommyknocker, Weapon X, Javi Boss, Negative A.... |
Mechanicman trouwens ook, hoewel dat toch meer naar terror neigt.
|
Citaat:
|
Goed spul hoor wat C.O.S. heeft uitgebracht op de "the one thing that still holds true" LP staan alleen maar hitjes.
|
Citaat:
|
De releases van Project Omeaga zijn ook wel heel erg vet...soort van mix tussen (hard)techno en hardcore.
|
Citaat:
|
Neophyte -> I Will Have That Power
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Er zijn inderdaad wel een aantal tracks van The Outside Agency te vinden op wat Enzyme vinyls/cd's Citaat:
Vaag weet ik iets dat het met "harde kern" (goh vertalen is moeilijk) te maken heeft, maar dit is nu niet alleen bij deze hardcore, punk hardcore etc. maar ook andere genres zijn hardcore kant heeft. Maar goed gebrabbel gebrabbel, ik ga binnenkort eens rondsnuffelen. Ow ennehh Drokz natuurlijk :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |