![]() |
vrije school:D
Heej
Wie zit er op de vrije school? Ik ga daar ook miss heen maar ik wil wat meer over weten wat je precies kan doen. En graag wil ik weten wat jullie ervan vinden. Doej:D |
Ik heb 15 jaar op de vrije school gezeten. Ik vond het leuk ja, maar wat wil je precies weten?
|
Hallo ik stel me vast even voor ik ben Sander. Maar nu over de vrije school. Ik heb eerst 6 jaar op de vrije school. En nu op de middelbare versie van de vrije school nu 3 jaar. Je doet op de vrije school veel meer met je handen. Breien, houtbewerken, kleien, veel toneel dat soort dingen.
|
Ik zit nu ongeveer elf jaar op de vrije school ( in de 4e). Je doet heel veel creatieve vakken, en je zit tot en met de derde met alle niveaus bij elkaar. Als je goed kan leren, zou ik niet naar de vrije school gaan, want dan heb je daar heel veel last van (zoals ik).
|
Citaat:
Het idee achter de vrije school is om de individuele ontwikkeling van het kind te stimuleren, en daar verstaan zij niet alleen de intellectuele ontwikkeling onder. Daarom worden er veel kunstvakken gegeven; als je daar niet van houdt kun je beter een andere school kiezen. Of je veel merkt van de antroposofische achtergrond verschilt per school; sommige scholen lijken gewoon reguliere scholen met wat extra kunstvakken, anderen zweven bijna van hun fundament weg. Misschien mag je eens een dagje meelopen? Dan kun je zelf kijken of het bevalt. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |