![]() |
Van wie of wat word je niet zo blij?
Van Topdrop die topics vol maakt.
|
geen topics openen om het topics openen :nono:
|
Fan hoe slegt het gaat me me lefah.
|
DRUK. en angst voor de tentamenuitslag. en binnen kort geen werk en geen stufi meer :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tr00. hoor ik ook eens ergens bij.
|
Mezelf en mijn gebrek aan discipline. En mijn beperkte garderobe. Mijn broeken zien er allemaal uit alsof ik, zeg maar, een zeer wild en gewelddadig seksleven heb. Allemaal helemaal opengescheurd bij het kruis. Terwijl het toch echt slijtage is. Schijtirritante kutbroeken :mad:
|
Van dit topic http://servesyouwell.com/img/1945/e0...scholieren.gif
|
School. En deadlines.
|
Ziek zijn, en volgende week toetsweek hebben. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Werk. :o |
(n)de hele kut school de Pieterzandt(n)
|
ik ben echt kapot van anderhalf uur school :|
|
Citaat:
|
ik vind mezelf niet zo boeiend de laatste tijd
|
Van mijn opdracht die over iets minder dan 2 uur moet worden ingeleverd.
|
Droge huid.(n)
|
Ik heb echt een motivatieprobleem wat theoretische werkstukken betreft. Volgende week dinsdag moet ik een werkstuk af hebben en volgens mij heb ik nog niet eens tien procent ervan gemaakt. En er komt een heel stom meisje bij me in de klas. Ze is er nu ook al vaak om te kijken of de studie haar wat lijkt, en dan gaat ze zich overal mee bemoeien en dicht tegen me aan zitten en overvrolijk doen en vertellen over haar onboeiende bezigheden. En het ergste is nog dat ze mij heel aardig vindt. Ze zit nog niet eens bij me in de klas en ik heb nu al een hekel aan haar.
|
De bureaucratie.
|
Mijn eeuwig vieze huisgenoten.
|
Dat ik toen ik naar B & K ging mijn gsm vergat, waardoor svvriendje me niet bereiken kon. Dat blijkt dat een goede vriendin van zijn moeder is overleden en die moeder nu helemaal hysterisch is. Dat ie nu ik eindelijk kan bellen niet op neemt en ik dus maar thuis blijf hangen/wachten. Dat dit de enalaatste keer zou zijn dat ik 'm zou zien en dat dus niet doorgaat en ja, ik weet, een overlijdensgeval is heel erg en relativeerd mijn ''pech'' maar dat neemt niet weg dat ik baal. -O-
|
Jordy van Loon. Dat kereltje is echt zo verschrikkelijk eng. Hoe hij praat is zo onnatuurlijk en angstaanjagend dat ik geen seconde naar die etter kan kijken.
|
Verliefdheid is een toverrbal
|
Verliefdheid is een homo die wacht tot je vooroverbuigt zodat hij een toverbal in je reet kan doen.
|
Geloof het maar de liefde is een zege
|
Niet voor je reet, de napijnen zijn ondraagbaar.
|
Mijn hond probeerde me gister in mijn gezicht te bijten. Ik schrok me rot, het was al de tweede keer deze week dat ze dat bij mij deed. Nu heb ik een klein wondje op mijn wang. Maar dat vind ik niet zo erg, ik vind het vervelender dat ik nu niet goed meer bij haar in de buurt durf te komen omdat ze me de vorige keer dus ook zonder duidelijke reden aanviel. He bah, ik vind het echt vervelend. :(
|
Citaat:
|
Door het raam heen of .. ? :s Beetje ziek.
|
PROTIP: Mensen zijn aardiger tegen je als je geen dieren mishandelt.
|
PROTIP: Neem geen huisdieren.
|
Te laat. (n)
Citaat:
|
:n Daar ga ik geen woorden aan vuil maken.
|
Citaat:
|
ik ook niet. en ik vind het naar voor je dat je hond zo doet opeens.
|
Dat ik nu best heel erg naar knoflook ruik.
|
dat mijn broer onder het eten de hele tijd aan ze neus zit te krabbelen/jeuken weet ik veel...
ik ga er dan steeds meer op letten en des te meer vervelender het is :( |
Ach, mijn broertje die heeft een lastige kat die soms wel eens ongevraagd gaat krabben. Met een plantenspuit even zijn richting opspuiten of bij zijn nekvel pakken en de andere kant opgooien werkt prima, zegt ie. Dat beest kan daar best tegen.
Een hond in elkaar trappen is natuurlijk debiel, maar een tik op zijn neus kan helpen. OT: Spammails die zogenaamd van Facebook komen, met afzenders als notification+odf3pfhpawf@facebook.com, waardoor blokkeren geen zin heeft :mad: iets voor het controversetopic: ze mogen van mij massaal alle spamverstuurders levenslang geven :mad: |
Citaat:
Misschien zou die kat minder vaak ongevraagd krabben als je broer 'm niet bij de nekvel greep en er niet mee zat te gooien. |
Citaat:
|
Oh, dat geloof ik allemaal graag, maar het is gewoon jammer dat best veel mensen nog onterecht denken dat een (volwassen) kat bij het nekvel optillen een acceptabele straf is. De plantenspuit is net zo effectief en een stuk minder pijnlijk voor het dier.
|
Citaat:
|
Van dat ik nu de vaatwasser in moet ruimen word ik niet zo blij. Ben een beetje lui vandaag :bloos:
|
Je hebt een vaatwasser, het probleem ? :p
Ik word niet zo blij van die megasaaie praatprogramma's op zondagochtend. *gaap* |
Van een rotklus die ik voor mijn werk opnieuw moet doen, want "je hebt het goed gedaan, maar het moet toch anders". Zeg dat dan van tevoren! :mad:
|
Van alle familievetes zo opeens. En van de nickchange van Basjeeh.
|
Van mensen die beweren heel veel te doen, en dan met 20 bladzijdes op de proppen komen waar je makkelijk 5 bladzijdes van kunt maken. Dus mensen die vinden dat ze heel goed zijn omdat ze 20 bladzijdes hebben volgeschreven (nouja, volgeschreven, 1/3e is plaatje) maar die geen kwalitatief werkstuk neer kunnen zetten.
En dat ik dat op moet lossen is ook niet leuk, uiteraard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |