![]() |
Best gecoverde liedje?
wat vind je het 'best gecoverde nr en why?'
ik vind 'Lady Marmelade' wel goed! |
My generation door patti smith
|
Jeff Buckley - Hallelujah
|
whiskey in the jar van Metallica
|
Luca Turilli - I'm Alive (Helloween cover)
Omdat het zo een nog mooier liedje is :) . |
Raining Blood van Decapitated
|
Brandy & Ray J.- Another day in Paradise
|
Citaat:
Maar oke, iedereen een andere smaak :). |
Citaat:
moeilijke vraag...kweet er nog geen antwoord op |
MFATGG - Tomorrow van annie
dies gewoon leuk |
Zoveel
....de enige band die tot nu toe sunday bloody sunday mooi heeft gecoverd is living end...die vind ik best mooi eigenlijk..... Novastar - Can't Stand Loosing You .... heeele mooie cover die ik zefls beter vind dan het origineel. Lagwagon - Brown Eyed Girl |
idd living end
|
Citaat:
Die van Living End is ook live? Zo ja, dan is die extreem gaaf :). |
Citaat:
- omdat het nu door een man gezongen wordt, i.p.v. altijd een dame - ;) :) :) :) :) :) |
Citaat:
*vraagt zich af of ik die met kazaa ga vinden* Ja, van living end is idd ook live .. *mooi* |
Citaat:
|
Theory In Practice - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Tool - No Quarter Metallica - Turn The Page |
Ga niet beweren dat het de beste zijn maar dit zijn wel twee hele goeie (live) covers:
Radiohead - The Thief (Can-cover) 16 Horsepower - Day of the Lords (Joy Division-cover) |
Citaat:
Veel mensen weten niet eens dat het een cover is hehehe |
Thin Lizzy roels!! :)
|
Citaat:
|
Gaat toch om de cover van Metallica? Die hebben de Thin Lizzy variant van deze Ierse traditional gecovert en niet het "originele" Ierse drinklied...
|
reel big fish - take on me is heel koel :) maar er zijn er heel veel, ik kan niet kiezen
|
Jeff Buckley-Hallelujah
heeft mij altijd geraakt, raakt mij, en zal mij altijd raken *snif* |
marilyn manson - sweet dreams
en uhh no doubt - come on eileen :) dies echt geweldig :D |
michael franti & spearhead - smells like teen spirit :D
led zeppelin - stairway to heaven (niet echt n cover; maar mooist gejatte gitaarrif) |
Live and Let Die
Knockin On Heaven's Door |
jouw nick doet me er nog eentje te binnen schieten: moby - that's when i reach for my revolver
|
Tori Amos - Losing My Religion
Tori Amos - Smells Like Teen Spirit |
Citaat:
|
Iced Earth - Hallowed be thy name (Iron Maiden cover) :]
|
summertime van MF&TGG ze hebben geowon heel goed de sfeer enzo gehouden in dat nummer, het is echt punk, maar ook nog echt summertime, heel knap..
|
Citaat:
|
Passenger van deftones
(y) mooi nummer! (y) |
Dillinger Escape Plan - Come to Daddy (Aphex Twin) :cool:
|
'The thing that should not be' van Metallica, gecoverd door The Sins Of Thy Beloved vinnik wel leuk en 'Smalltown Boy' van Bronski Beat, gecoverd door The Wounded ook wel. En ook Sweet Dreams gecoverd door Marilyn Manson wel.
'Baby one more time' van Britney Spears, gecoverd door Travis is lachen! -x- Lorelei! |
Citaat:
En Barbara Ann door Blind guardian is ook erg :D |
Cradle of Filth - Fear of the Dark (Iron Maiden cover) is ook mooi. Totdat die zanger begint dan :).
|
Ik ga voor guns 'n' Roses - Knocking on heavens door
|
Tom Petty & The Heartbreakers - Rainy Day Women # 12 & 35
|
ik weet niet of het het 'best gecoverde liedje' is, maar ik vind tainted love door marilyn manson wel kewl!
de slechtste? >>> under the bridge gecoverd door :mad: :mad: :mad: all saints!!! daar hadden ze echt af moeten blijven!!! :p |
Citaat:
*laten we waardeloze covers maar buiten beschouwing laten..dr zijn dr zooooo veel namelijk :mad: * |
grandaddy - here van pavement
en gimme gimmes - will you still love me tomorrow vooral de laatste, ze hebben de soul echt in het nummer gehouden.. echt mooi |
Yellowcard - Everywhere
The Starting Line - I'm Real |
rolling stones - like a rolling stone
|
Tool - No Quarter!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sunday bloody sunday van U2 die gecoverd is door the living end...
kkk took my baby away maar dan wel die van mxpx... die vinnik t koelst gecoverd fuckin up van neil young die live is gecoverd door pearl jam |
rancid- if the kids are united
het origineel is van 7 seconds dacht ik earth crisis- sunshine of your love (weet niet meer van wie het origineel is) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |