![]() |
Van welke forumer zou jij wel les willen krijgen?
Seksuele voorlichting van Stefenootje, godsdienst of levensbeschouving van Hernuel Fan en geschiedenis van Jaeger? Van welke forumer zou jij het liefste welk vak krijgen, en waarom?
Houd het maar bij de middelbare schoolvakken, die kent iedereen en dan krijgen we niet van die vreemde Engelse begrippen. |
Natuurkunde van Kazet (Y) En wiskunde van Darkiekurd.
|
Geschiedenis van Jaeger wil ik ook wel.
|
Tekenen van ecnelis.
|
Middelbare schoolvakken zijn te makkelijk om les over te krijgen. Ik wil liever film theorie van Paranoide, calculus van Kazet, programmeren van TopDrop, biomechatronics van LL, geavanceerde film theorie van Uice, geschiedenis van Jaeger en rechten van Allure of Quis. Zo.
|
Citaat:
|
Biologie van sterrenmeisje, tekenen van Rasmusje, Muziek van Kazet, iets met films van Uice. oja, programmeren van TopDrop. (y)
|
Muziek van Laisve :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoewel nee, eigenlijk is het wel terecht, want hij weet wel meer specifieke dingen over film(s). Jaartallen en namen willen niet in m'n hoofd (y) Daar zal Jaeger het nog lastig mee gaan hebben als ik geschiedenis kom volgen bij 'm.
|
Engels van Darkiekurd *o*
En gym van Barabas |
Jaa, inderdaad gym van Barabas. En voedingsvoorlichting en biologie van Flyaway. En seksuele voorlichting van Stefenootje is ook wel een goed idee, hihi!
|
Engels van Stefenootje en (verbintenissen)recht van Quis.
|
Citaat:
|
Je wil geen gym van mij, dat word je moe!
|
Citaat:
|
Confronterend topic.
|
niemand synchroonzwemles van mij?
mannen? :p Ik wil op zich wel wat geschiedenisles. Jaeger las ik ergens? (hij krijgt het maar druk) van teken/schilderles van rasmusje doe ik maar niet, krijg ik minderwaardigheidscomplex van ;) en ook wel wat over films (para) want nu weet ik alleen maar te noemen welke film ik leuk vind en daar houdt het bij op :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Engelse literatuurles van fizzle ofzo.
|
Nederlands van Paranoide, filosofie van Uice, kunstzinnige expressie van Rasmusje, muziek van Elea
|
Qua middelbare schoolvakken is er denk ik niet zo veel dat ik kan leren van andere forumers. Alleen literatuur en tekenen waarschijnlijk, maar als ik dat interessant vond zou ik me er zelf wel in verdiepen.
|
Engels van Darkie en Algemene Ontwikkeling van T_ID.
Spoiler
|
Fuck, ik zat net van :|}:|||:|:|:D
|
Muziek van Fizzle-fluffy lijkt me wel wat. :) En gym van Barabas, biologie van sterrenmeisje en verzorging van Lisa (al weet ik bij die laatste eigenlijk niet waarom). Verder weet ik het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Please open your textbooks on page 95, we're doing some Elizabethian literature! Sir? Yes Lauren! Citaat:
|
verzorging van lisa <3
|
Breien met Cornel.
|
Citaat:
|
En ik wil seksuele voorlichting van TheCreator/eatdrumseatcym_.
|
seksuele voorlichting van stef en julius natuurlijk
|
Bijspijkercursus "Nasaal Slayer roepen" met Ufke.
|
Citaat:
Citaat:
|
Wiskunde/natuurkunde van Darkie/Kazet :y
|
Citaat:
ja idd! en verder wil ik filosofie en spaans les krijgen want dat heb ik nog nooit gehad maar ik weet niet wie hier filosofie en spaansdeskundigen zijn. En ik wil ook van iemand economie, maar er zijn maar weinig economen die economie ook uit kunnen leggen, en ik weet ook hiervan niet wie er verstand van zaken heeft. oh en ik wil les over de Islam van Gatara. Jammer dat hier geen Joden rondlopen die goed les kunnen geven. En ik wil mediterrane/latijnsamerikaanse feestles. En ik wil 'houdt je emoties in bedwang in situaties waarin dat wenselijk is - les' van kazet. En ik wil excursie naar het spoor onder leiding van één van die treinfreaks op V&V :) |
Geschiedenis van vlak na WO1 van Jaeger hoor ik opeens.
|
is er iemand die archeologie kan en les wil geven op locatie? :cool:
|
Ik wil wel Drama van fizzle.
|
Drama van stefenootje. :p
Oh nee, toneel van Minke. |
Niet over bannelingen praten. :nono:
|
Oh, ik wil wel een cursus fotografie van Vis. En een paar bijspijker-paardrijlessen van x-spekkie-x.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Logica van KZ
|
Citaat:
|
Als Johan Cruijff een forumer was geweest, had ik logica van hem gewild.
|
Als ik van anneke en kazet les zou krijgen en dan ook nog een onbekend figuur erbij zou je mijn studie wel hebben dus dat lijkt me wel wat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |