![]() |
Bril af tijdens de seks?
Voor de mensen met een bril: doe jij je bril af als je seks hebt?
Voor de mensen zonder bril die wel eens seks hebben (gehad) met iemand met een bril: Heb je m liever op of af? Vroeg ik me opeens af :p Ik doe eigenlijk niet automatisch mn bril af. Soms wel, en soms doet hij m af, maar soms dus niet (goh). Maar ik heb m natuurlijk niet op als ik al in bed lig om te gaan slapen of onder de douche sta, en dan zet ik m natuurlijk niet speciaal op :p |
Af, want straks gaat hij kapot.
|
loel nooit over nagedacht, maar ik heb dan ook geen bril nodig :p
|
bij een vluggertje op. de rest meestal af:P
|
Haha, mijn oma had laatst zo'n opmerking: "Ja, het is lastig vrijen hé, met een bril op?"
Maar goed, vriendlief heeft een bril voor autorijden en tv/pc, dussehm nee, in bed heeft ie 'm niet op.Verder heb ik er geen ervaring mee... |
Lenzen. (y)
|
In bed zet ik hem eigenlijk altijd af, daarbuiten blijft ie vaak wel op (tenzij we het over een douchebeurt hebben natuurlijk ;))
|
Hahaha ik herinner me dat ik een jaar of twaalf was en opeens bezorgd aan mijn moeder vroeg wat je nu met een bril moest als je ging vrijen. Het leek me opeens dat het zooo problematisch zou zijn als ik later zou gaan vrijen, en wanneer je dan je bril op of af moest doen :D
Maar goed, tegen die tijd dat ik het uit ging proberen, had ik lenzen. Maar ik heb natuurlijk ook wel mijn bril op en dan doe ik hem gewoon af op het moment dat je lekker fanatiek gaat zoenen, want dat is sowieso handiger. Bril op tijdens de seks vind ik om de een of andere reden heel raar. Je doet al je kleren uit maar je houdt je bril op? Net zoiets als sokken aanlaten :D |
Ik heb er trouwens ook geen ervaring mee, maar ik stel me zo voor die ie van je hoofd valt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan me mij bij verschillende dingen echt wel voorstellen dat de bril eraf valt, danwelniet erg onhandig scheef komt te zitten.
Een ex van mij droeg ook een bril, maar die ging al af wanneer er fanatiek gezoend werd |
Citaat:
|
Ik doe hem af omdat hij mij al stoort bij een goede zoenpartij. Dus tegen de tijd dat we bij seks aankomen ligt hij al lang en breed op het nachtkastje.
|
Af, als ik er op dat moment bij nadenk, en zo niet zit hij gaandeweg ergens alsnog in de weg dus gaat het ding alsnog af.
|
Citaat:
Dit! Verders ben ik ook nog eens ontzettend blij dat mijn man en ik lenzen hebben :D |
Eh een bril valt in de achtbaan nog niet van je hoofd, met seks gaat dat ook niet lukken. Maar hij wordt denk ik wel smoezelig en scheefgedrukt :p
|
in de achtbaan heb je G-krachten, dat is ons in bed nog niet gelukt :P
|
Citaat:
|
Ik heb wel een verleden met mannen met brillen en ze deden ze meestal wel af ja! Meer voor het zoenen dan voor de seks maarja tis gewoon niet heel handig soms :o en mij maakt het niet uit hoor :p
|
Mijn vriend heeft overdag lenzen, 's avonds als we naar bed gaan doet ie die uit en zn bril op. Als we seks gaan hebben gaat ie ergens tijdens het voorspel wel af, is ook niet fijn met zo'n metalen pootje tegen je hoofd als je gaat zoenen ofzo :P
|
Ik weet niet, maar ik zou hem toch niet ophouden, uit angst dat hij kapot gaat.
Leve de lenzen! |
Citaat:
|
Een mooie vrouw met bril op = win.
Dus hij hoeft zeker niet af, mag wel uiteraard. |
Citaat:
|
Ook niet als je over de kop ging?
|
Nee, hij schuift alleen maar een beetje. Misschien heb ik heel grijpgrage oren hihi.
|
:D
|
Ik zet altijd mijn duikbril op, Ik ben namelijk een fanatieke skullfucker
|
Ja, absoluut af, maar dat is geen probleem aangezien die niet van die haakjes heeft voor achter de oren schuift die meestal vanzelf af, iets wat nogal op de zenuwen werkt dus wordt die sowieso verwijderd.
|
Mijn vriend doet m altijd af, lijkt me ook wel handiger, eigenlijk. Ik heb zelf toch altijd lenzen in, geen probleem :D
|
Lenzen! <3
|
Zo'n secretaressebril is anders best geil :bloos: Dus ze mag hem best ophouden als het niet onhandig is (y)
|
Ik heb nooit iemand 'm zien ophouden, lijkt me ook niet zo handig.
Bril af heeft stiekem ook wel iets intiems :) |
Bij het zoenen zit de bril al in de weg, en dan heb ik het niet over een kus, maar meer fanatiek zoenen :o Je krijgt er dan ook van die leuke vetvlekken op omdat zijn neus dan in de weg zit :D
Dus bril gaat eigenlijk standaard wel af :) |
Als ik alleen al met m'n vriend knuffel zitten m'n glazen al onder de vette vlekken van onder andere zijn neus :p dus mijn bril gaat wel af ja. Ik lig trouwens nooit in bed met bril op :o En hij heeft lenzen maar die doet ie meestal uit als ie thuis komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |