![]() |
Apart - *nieuw persoontje hier*
Je vraagt me hoe het verder zal gaan
tussen ons, als dat er ooit weer is Of ik de leugens achter me kan laten Kan zien als een genomen hindernis Ik zeg dat het mij is ontgaan, vertrouwde je met heel mijn hart Het is moeilijk om je te verlaten, Misschien zijn we zo beter af, apart Ik ben nog maar net nieuw hier op dit forum en ben wel benieuwd wat jullie van mijn schrijfseltjes vinden. Groet Celtic |
Leuk, een open einde, gebeurt hier niet zo vaak. Oja, leuk dat je er bij bent, hoe meer zielen hoe meer vreugd :) Laat ik niet wachten tot een FB het doet ;) *aardig* Maar ik grap teveel. Leuk gedicht, ontegenzeggelijk.
|
Ik vind het eigenlijk niet zo'n open einde, maar misschien ligt dat per persoon verschillend. Ik vind het een simepl gedichtje, geen gedwongen rijm. Inhoud is prima, met een goed einde erbij :)...
|
mooi joh!
duidelijk, helder en vooral mooi! ME LIKY LIKE!! ow enne beetje lullig om nou wee over mezelf te beginnen maarre,.. als jullie tegen haa zeggen : gaaf dat je erbij bent en tegen mij helemaal niets? why that? im new en j7llie negeren me gewoon.. naja ligt vast aan mij again: MOOI gedicht!!!!! :D :D :D :D :D :D (y) (y) :D :D :D :D :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |