![]() |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 84! Hallo¿ 2
Een verse. *O*
|
he, zit ik voor de verandering ook eens SADC:p
|
Ik niet. Ik ga zo verder met opruimen en vanavond exreem stoned worden. Ik vind dat dat na bijna een week nuchterheid wel weer een keer kan. :)
|
Gelijk heb je, ik ga naar een verjaardag in een boerendorp, ben bang dat het geen lekker chill stoner feestje voor mij gaat worden;)|
maja, hoop dat ik binnen mag roken met dit weer:o |
Boerendorp <3
En douchen :bloos: Maar lalalalala rooooooie wijn lalallalalala |
*zingt/lalt mee*
vino vino vino |
Pizza en salade. :)
|
Oe en cola.
|
En straks genoeg joints om zelfs een T-rex nog stoned te krijgen.
|
hier is de wiet op xD lekker chillen bij vrienden thuis ouders weg altijd goed (Y)
|
Citaat:
|
Hmmz. Ik wou bij Ruben langs maar dat gaat niet door. :( Naja dan maar thuis blijven en alleen stoned worden. ;):P
|
Dat betekend wel dat ik de hele avond gitaar kan gaan spelen, muziek kan luisteren en misschien zelfs nog even wat dingen op m'n pc ga uitzoeken. :)
|
Je maakt er zelfs dt-fouten van!
|
sp@mslut ;x
|
Alleen de laatste link moet nog even toegevoegd worden ;)
Citaat:
|
Jij moet op de Belgische meet komen, Coop~!
|
Ik heb trekkkkkk... Vanavond kwam om 18.30 uur een vriendin op bezoek... En zij had al gegeten... Ik niet :n Dat wordt zo even crackers eten ;p
|
Citaat:
|
Ik ben tijdens monumentendag in Belgisch Limburg geweest :bloos:
|
Citaat:
Ja hij staat ertussen! |
Citaat:
tering, heb heus wat over voor vriendschap, maar naar een hardcore party gaan is wel echt een gresgeval hoop dat het met drugs net te doen is:bloos: |
en lekker een biertje en lekker eten op feestje van mijn broertje<3
|
Niks mis met hardcore ^^
|
Duizend voor mis met 'dit soort' hardcore:bloos:, maar hij wil ook een keer met mij mee, wel zo eerlijk, hopen dat 1 van de 2 hooked raakt, kunnen we eindelijk samen uitgaan:D
|
Citaat:
|
weet ik veel, plemp gewoon een naam van die site in youtube:p
al weet ik niet of ik dit nou beter trek:o |
Deel 83 moet er nog inge-edit worden stinkforumbazen.
|
Ik voelde me bijna aangesproken :D
|
Citaat:
|
Ik wil niet naar Munsterbilzen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
wijn is zo gein <3 |
Citaat:
|
*O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O* |
jij kunt gewoon muziek luisteren op je werk he??:(
|
ALLES NAAR DE KLOTUUUUHHHHHh!!1!1!!!1!11!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij bent FB, jij kan wijzigen drukken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het quote gedeelte weghaalt, dan is het een gewone post die iedereen kan quoten voor de volgende topic :o |
Citaat:
volgens mij ga ik mijzelf in coma wijnen, want ik word knettergek van mijn gesog en ander gekut ;o |
Citaat:
|
Daarom kopiëer ik ze ook altijd bij voorbaat al ;)
|
Citaat:
Bovendien is nu te zien dat jij de post op 13-02-2007 hebt gemaakt. Hij linkt zelfs naar de originele post. :cool: |
Sgt. Baked reporting for duty!
|
Gestapo praktijken de luxe hier! :|
Ik had besloten dat ik nog even snel op en neer ging naar de shop. :bloos: Terwijl ik op de weg terug loop rijd er een politieauto langs. Ik loop een blokje om omdat m'n joint nog niet op was en wou de deur open maken rijd die auto de straat in. Hij stopt, raampje gaat open en de agent zegt goedenavond. Ik kijk hem aan en vraag wat er aan de hand is. "niets maar we wouden even kijken waar je woont. We vonden dat je een nogal vreemde route liep." Op de waarom vraag heb ik geen antwoord gekregen dus ik ben maar naar binnen gegaan. WTF. :| |
Wtf @ Wammus :|
:D (N) Jezus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |