![]() |
Spierkrampen
Hoi,
Ik heb sinds een paar dagen spierkrampen in m'n buik met onduidelijke reden. Er gebeurt niets raar verder, ze trekken alleen af en toe samen (echt de buikspieren dus, niet de maag of wat dan ook). Het doet aan als een stress symptoom met als enige probleem dat is geen (bewuste) stress heb. Het is wel vervelend, ik heb er inmiddels ook spierpijn :D (zeg ook wel iets over hoe getraind ze zijn haha) Iemand een idee wat het is of wat ik het beste kan doen? |
Onvrijwillige spiercontracties zijn niet echt normaal in je buikspieren. Als het niet overgaat dus best eens naar de dokter gaan. Misschien is het wel helemaal niets speciaals ofzo hoor maar het is altijd beter om zeker te zijn natuurlijk :)
Neuromyotonie (ook wel stiffman syndroom genoemd) is een ziekte waarbij je skeletspieren zonder oorzaak verkrampen. Ik weet niet veel over deze ziekte maar er bestaan dus wel degelijk ziektes die onvrijwillige contracties kunnen veroorzaken. Als dit dus blijft duren, zou ik toch naar een dokter gaan. Waarschijnlijk zal het wel niets speciaals zijn... |
Neuh, ik maak me verder geen zorgen, 't is alleen irritant :P
|
Misschien dat massage helpt? Of bv. zo'n warm pittenkussen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |