![]() |
Quite Intersaaiing #493
:o
|
*o*
|
Wow wastie ineens alweer vol!
|
Ja dat kwam als een complete verrassing.
|
Ik vind het toch jammer dat kazet altijd die openingsbibliotheek gebruikt, ik probeer elke keer een mooie val, maar zo trapt hij er natuurlijk nooit in.
|
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet ineens denken aan een heel tof computerspel dat ik vroeger veel speelde van Lucky Luke <33 Jammer dat ik dat ding vast kwijt ben.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Van al dat statiegeld kon ik eten én peuken halen. Ik stond wel een kwartier bij die automaat bierflesjes in te voeren. Ik lijk wel een zuiplap.
|
Zo. Ik vind jullie niet heel entertaining, dus ik ga maar eens tv kijken ofzo. Tschüss.
|
Tjao, Tjik Rok!
|
Weet iemand nog een leuke filmklassieker die ik even moet gaan kijken? Een oudje.
|
clash of the titans ;x
|
Vrouwe Fortuna is mij goedgezind. Postbank heeft rente uitgekeerd, *O*. Ik kan weer eten.
|
Citaat:
|
Dat is opgegaan aan cadeautjes.
|
En drank, waarschijnlijk.
|
O ik heb ook 10 euro rente ontvangen
|
Please don't bother trying to find her, she's not there (8)
|
Oh wacht, ik moet de fietsenmaker ook nog betalen. Hrmm.
|
Jaeger, :d.
|
Citaat:
|
Mijn fiets was aan de andere kant van de stad en de achterband was geëxplodeerd. Ik ga niet met die versnellingen kutten om een nieuwe band er in te zetten.
|
Citaat:
|
Aloha.
|
Hé Bas.
|
Hé Wendy.
|
Kort maar krachtig, je nieuwe nick. (y)
|
't Is nog even wennen. :bloos:
|
En het is vandaag ook mijn jubileumdag, alweer een half jaar lid. (Y)
|
Huh, een paar minuten geleden was het nog Basjeeh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M@rco heeft het werk gedaan, ik hoefde alleen maar op het vinkje te klikken.
|
WTF Basjeeh! Waarom opeens Bas! Waarom heet iedereen Bas! Ik word omringd door Bassen! Verdomme! Dit is heel confronterend ja! Doe je nickchange eens gauw ongedaan! adkjfa;lskdjfsa;l!
|
:D
|
:|
|
Zes maanden lang alleen maar 'haaa, Basjeeh, br33zer! hahaa', en dan krijgen we dit. :|
Nou ja zeg, ik sta echt even perplex. |
:D
Hee Bas! |
Verandering hoeft geen verbetering te zijn.
|
Citaat:
|
Ik ben alleen onderdeel van Barabas' z'n naam, dat is balen.
|
Hmm, moet dat dan niet "dgdbfvd eiuvyfd.".
zijn? Omdat einde van de zin in de zwevende komma's en einde van de hele zin? |
Citaat:
|
Oh, hoe grappig zou het zijn om stiekem een nickchange te nemen en dan ook gelijk een andere sig en een andere avatar en dan héél snel tien bladzijdes volspammen op Onzin zodat je posts niet meer terug te vinden zijn. En daarna gewoon normaal posten. En iedereen zich maar afvragen wie het nieuwe lid met zoveel posts is. Alsof je een forumgetuige bent van een forummisdaad en dan in het beschermingsprogramma zit. :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |