![]() |
Brief retour afzender
Ik kreeg een emailtje dat ik een poststuk met mijn naam en adres erop moest weigeren en retour moest sturen, omdat de afzender een foutje had gemaakt.
Nu kan ik natuurlijk makkelijk retour-afeznder op het briefstuk plaatsen en op de post doen. Maar wat voor gevolgen kan dat evt. hebben voor poststukken die wel bestemd voor mij zijn (zelfde naam en adres) in de toekomst. Niets? Kan TPG toekomstige postsukken naar mij toe gaan blokkkeren oid? |
Uit ervaring met de post naar een van de vorige huisgenoten lijkt me dat sterk. Ik heb al een aantal poststukken retour gestuurd (met opgaaf van reden) en er komen toch nog vrij regelmatig poststukken voor haar binnen.
Daarnaast is het natuurlijk zo dat TNT Post nooit zomaar poststukken zal gaan blokkeren, tenzij ze daartoe opdracht hebben gekregen (als je bijv. op vakantie gaat of de doorstuurmogelijkheid gebruikt). |
sterker nog, de TNT stuurt zelfs de brieven waarop ikzelf retour afzender schrijf weer gewoon naar mij op :-).
|
Idd, retour afzender betekent niet meer dan wat 't zegt, ze gaan niet in het systeem zetten dat vanaf nu álle post terug moet ofzo.
|
Ok bedankt.
|
Als je iets retour afzender stuurt moet je ook altijd die print-streepjes doorstrepen met pen en het adres doorstrepen, anders gaat het in de sorteermachine automatisch weer naar de geadresseerde toe.
|
Ja dank je.. Zometeen effe alles doorstrepen.
|
Citaat:
groet TNT zaterdagpostbode:evil: |
De keren dat ik Retour Afzender op de envelop heb geschreven en in de brievenbus gooide ging dat gewoon goed hoor. :o
|
Niet als de brief in mijn handen komt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |