![]() |
Waar heb je het laatst om gehuild?
hallo, daar ben ik weer!
vertel! |
Om dit topic.
|
Citaat:
|
dat uitgerekend jij, als selftitled intelligent figuur, deze 1e post hier komt plaatsen! daar moet ik nou om huilen
|
Hoi, nog niet gehuild. :bloos:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat iedereen elke dag huilt, dus topictitel aangepast en ontopic aub.
|
het topic was dan ook alleen voor mensen die vandaag hadden gehuild, net alsof het me wat kan schelen waar mensen gister om gehuild hebben! ik leef vandaag!
|
Toen ik 12 was en heel pijnlijk mijn knie stootte tegen een tafel.
|
Weet ik veel boeiend maand of 2 á 3 terug geloof ik om niks
|
Ik weet het niet meer... oh ja wacht een heftig gesprek met mijn ex.
|
Toen je wat met Liz kreeg. :x
|
gister omdat een vriend dood is.
|
laatst iets met een hele fles cola
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet ik niet meer. Maar het had vast iets te maken met stress, perfectionisme of eenzaamheid. Ik huil best vaak, dus het is niet bijzonder genoeg om het te onthouden.
|
Geen idee, best lang geleden.
|
van de week nog, maar ik ben echt een cry-baby. ik huil bij films, boeken, reclames, youtube-filmpjes, tv-series, kapotte dingen die ik op straat zie liggen, het nieuws, etc.
dit keer had ik nog een soort van goede reden: ik was ruzie aan het schoppen met mn vriend en door boosheid voel ik me machteloos en dan ga ik ook snel huilen. dus. |
De Jeugd van Tegenwoordig die "optreedt". Serieus, wat is hier goed aan?
|
De laatste keer dat ik een oprechte traan liet was zeker twee jaar geleden. Ik was heel erg dronken en nam voor onbepaalde tijd afscheid van een zeer goede vriend van me.
|
Afgelopen maandag bij 'Cheaper By The Dozen', omdat ik ook zo'n lieve papa wil.
|
Vanmiddag, omdat ik alleen thuis zat en me heel eenzaam voelde.
|
Om die mensen die het nog leuk vinden te reageren met 'Huhu dit topic :D:D:d;d;d;d;d;d;dd:D:dd;d"
Maar eigenlijk weet ik het niet precies. |
Ehm, vorige week geloof ik. Omdat ik bedacht dat mijn oma het zo leuk gevonden zou hebben om mijn vriendje te zien.
|
Helemaal niets natuurlijk. :)
|
Gisteren, nadat ik een foto van mijn opa en vader zag. :confused:
|
ow, ik moest vandaag huilen van het lachen om lelijke fotoos van vrienden van me. een vriend bleek op zijn computer een mapje te hebben, speciaal voor mislukte fotoos. fucking hell, daarna had ik echt zo'n buikpijn. :D
|
Gisteren, van woede tov mijn achterlijke kutklasgenoten.
|
Gisteren. Ik studeer op halve kracht, dus doe al weinig, had een ander tentamen laten vallen, omdat ik die van gisteren perse wilde halen. Had echt héél veel tijd gestoken in het leren. En het was toch moeilijk :| Voelde me zo kut toen ik thuiskwam, dat ik eerst een potje heb zitten janken bij m'n ouders. Als ik dit tentamen niet haal (voor de derde keer nota bene :() voel ik me wel een enórme loser...
|
Uit schuldgevoel en twijfel.
|
Ik krijg altijd een beetje tranen in m'n ogen als ik ga acteren ofzo, of als ik iemand na doe. Maar als dat niet telt dan was de laatste keer zo'n drie maanden geleden, omdat ik van m'n ouders niet mee mocht op vakantie met een vriend.
|
Ik kan zo gaan janken als ik wil, maar dat doe ik bijna nooit. En als ik moet janken dan kan ik me ook niet inhouden (n)
OT: Vanmiddag, expres, om mijn vriendje te laten schrikken, wat stiekum heel gemeen was :bloos: |
Ik zit nu opgenomen. Toen ik hoorde dat ik nog steeds niet naar huis mag. DE vuilakken!
|
Zeg ik niet.
|
Kan het me niet meer herrineren..
Maar zal vast niet heeel lang geleden zijn geweest. |
om dat ik zin had om te huilen. Het lukte alleen niet helemaal. ik kreeg alleen natte ogen, maar geen tranen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |